lördag 30 juli 2011

------

Jag är så jäkla nere just nu.

Vill att det skall gå över. Det var länge sen det var såhär jobbigt. Känner mig tråkig och misslyckad och vågar knappt möta folks blickar på stan.

Blir helt matt när folk frågar hur det är...jag hatar att ljuga men jag vill inte prata om det heller. Jag vill bara att det skall gå över.

Idag har jag städat hemma och avfrostat frysen. Det var så mycket is att jag fick stå med hårtorken och blåsa för det skulle lossna fortare. Slängde en massa skit jag hade i frysen också.

Jag har rensat en hel del av papper och skit som jag lastat på hög vilket är skitskönt. imorrn skall jag sätta in det som skall sparas i en pärm sen är det fixat.

Sen tog jag äntligen hand om klädberget i mitt sovrum och dammsög och bäddade om. Tog bort den gamla TVbänken jag fick av Jonas som bara stått sen jag köpte nya TVn så nu har jag mer utrymme. Jag blir galen av för mycket saker.

Imorrn skall jag slänga mina köksstolar för dom är paj. Dom har stört mig länge och jag har haft förhoppningar om att laga dom men jag skiter i det nu...bort med skiten. Synd för dom är fina men det går inte att ha stolar som går ner i spagat at random. jag sitter aldrig där och äter ändå. Helt normalt att bara ha ett köksbord :P då kan inte hundfan klättra upp på bordet längre iaf :P alltid nåt.

Måste ner o grejja tvättid för maksinen är så jävla trasig. Pumpen är bränd :( och garantin är körd. Undrar vad det kommer kosta?

Sen skall jag ta gästrummet/ mormors gamla rum och slänga ALLT som inte sitter fast.

Skall ta mig an källarförrådet och göra mig av med alla jävla bildäck på fälgar som jag har. Stapeln går upp till taket för fan. Bildemo sa att dom kunde ta dom.

Jag masade mig till mormor också för jag vet att hon saknar mig och jag saknar henne med. men det är inte kul att träfaf henne när jag ser att hemfuckintjänsten låter henne slippa äta för hon jiddrar så mycket att dom ger upp och litar på att hon sköter det själv...vilket hon inte gör :( jävla fitthjärnor...jag vet inte hur många ggr jag måste förklara det för dom. INGEN lyssnar. Hon har gått ner 5 kg sen hon flyttade från mig. Nu är hon nere på 53 kg. Detta är kvinnan som brukade väga 81kg.

Sen satt hon och bytte kanal som ett mojje såfort man kom in i nåt program...det var skitstörigt så jag beslutade mig för att gå hem...hon blev besviken såklart men :( det fanns liksom inget att berätta eller prata om heller... :( jag tog med lite kakor åt henne iaf.

Där känner jag mig lika maktlös som i jobbet. Jag vet att jag KAN göra ett bättre jobb än hemtjänsten men jag kan inte ta på mig det igen för då går hela mitt liv åt...inte för jag har något ändå!

Jag är så jävla trött på livet att det knappt är sant.

Hare bra

BT

Inga kommentarer:

 
Web Analytics