lördag 8 oktober 2011

Aaah

Ligger o skvalpar i ett vildsvinshett bad (det är ca 4grader hetare än ett svinhett bad).

Jag stannade kvar på salongen o pysslade o städade efter vi stängde vid 16. Kl 19 pallrade jag mig hem efter en synnerligen effektiv dag. Gjorde alla papper vilket tog nästan hela dagen. Sen röjde jag lådor o tog bort skit o fixade om lite. Sen allmänt fix med sopor o vagnar o städgrejjer.
Lite tvätt på det sen lämna varor till andra salongen o slutligen hem för att hämta hunden o gå o mata o vattna mammas katter.

Efter det, laga köttgryta medan enorm 1,5 timmes städ av kök gjordes vilket leder oss till nutid då mitt heta bad helt enkelt är FÖR HETT och jag måste upp o dusha av mig. Återkommer, kjaam

Skickat från en Sony Ericsson mobiltelefon

Inga kommentarer:

 
Web Analytics