lördag 8 oktober 2011

Kan man dö av trötthet?

Jag svääär jag kommer dö av trötthet om typ 3 minuter.

Allt jag hade planerat sen igår* (se längst ner) har gått i stöpet :P så jag planerade om...att jag skulle sitta i min stol med benen på min puffgrej och titta på Dexter till solen gick upp...kanske varva med House och VBÅ samt Grays...nu ger nog min DVD-hårddisk upp snart..den är så full med inspelade serier :P

Meeeeeeeeeen...jag är så jävla trött att jag tror jag skall gå o lägga mig. Det känns som skelettet är pulveriserat...det gör ONT i skelettet (känns det som).

Jag får hoppas att det blir asskunkit väder imorrn så jag MÅSTE ligga på soffan hela dagen. Blir det fint kommer jag känna mig manad att göra något ;)

Åh jag vill att någon skall knäcka loss min rygg just nu. Ni vet när man blir stel av att ha stått och gått förlänge...om någon skulle göra det så skulle det låta som en k-pist i min ryggrad....slurp!!!

En av mina kunder är såndäringa kotknackare...eller hon pluggar till det och när jag lasrat henne så brukar hon lägga ner mig på golvet och sen manipulerar hon och knakar nacken och ryggen så man blir helt förundrad.

Hon gör nån grej när hon lägger sin hand bakom ryggen på mig, knuten i en knytnäve med tummen upp mot ryggen...sen sänker hon ner min överkropp på näven och trycker liksom ner min överkropp mot näven och ryggen låter som en påse micropop...hoppas hon är hårig nu så hon kommer på besök snart ;)

Jag vägde mig hos mamma idag :D...nu har jag gått ner 23.3 kg. Snart är jag nere i 70-talen :D det trodde jag fan aldrig!!! Underbart!!!

Jag har knappt ätit idag..kanske därför jag känner mig som en uppstoppad sengångare. Tog inte med lunch till jobbet för lördagar har liksom inte utrymme för det och sen körde jag bara på liksom.

Köpte en paj på vägen hemmen den ligger orörd i kylen...ingen lust. Åt en rostad macka med lite vätskeersättning till just..hoppas det blir bättre då.

Jag är svindålig på att dricka vatten...så det är nog inte dumt att dra lite resorb då och då...

Idag hade jag 3 (TRE!!!!) personal...FAST det var lördag. Fifaan vilken lyx :D det var den skönaste lördagen vi haft sen...nånsin. Vi kunde ta emot massor med kunder och ändå blev vi fullbokade på nolltid. Vi är fullbokade nästan varje dag nuförtiden...det är jättekul men jobbigt när folk vill försöka komma på drop in. Tur att man har lite salongskompisar man kan rekommendera kunderna till...inte alla passar pappas och brollans salong.

Jag tycker man skall göra så...hjälpa varandra.

Nej vet ni vad...det ilar i bröstbenet och nyckelbenen som värsta influensasmärtan. Nu MÅSTE jag sova.

Tuuuusen tack för idag tjejer. Jag älskar att jobba med er. Speciellt roligt var det att få ett gästspel av Sabina...synd att vi inte hann sitta ner du jag och Nathalie like the good old days ;) och babbla och skratta.

Jag skojar inte...jag tycker såmycket om att jobba med er...varoch en...även ni preggosar som är hemma och vaggar smått. Jag är mycket lyckligt lottad som har sån fin, lojal och kärleksfull personal. Ni gör ALLT värt det.

Försökte få pappa att överlämna sina dagskassor idag igen...ist fick jag en mild utskällning att jag idiotförklarade honom och omyndigförklarar honom. Han fattar inte själv att han omyndigförklarar sig själv...varje månad.

Men challas...låt honom. Låt honom sitta på möte med revisorn som hon tänker kalla till för han bara drullar bort kontantkassorna...låt honom få betala restskatt för nu går det bättre och vi går inte längre minus som dom tidigare åren.

Låt honom få en käftsmäll...han tror ju att han är Richard Branson av frisörbranschen.
Vad ont det kommer göra när revisorn håller upp spegeln och frisörbranschens Benny Hill tittar tillbaka på honom.

Nää nu skall jag sova.

/Benny Hills dotter

Ps *= jag skulle gå på en invigning av ett nyrenoverat uteställe i stan och knatade och köpte blommor och fixade håret och var sminkad och hela faderullan. Stannade kvar sent på jobbet för att inte komma dit förtidigt fast jag hade 3 viktiga grejjer att göra efteråt och klockan tickade. När jag kom dit var det inställt för allt hade gått åt helvete och byggubbarna sket blod för att få det att funka..men none the less: inställd invigning.

Gjorde mina andra saker och sen fortsatte det idag med att jag skulle med hem till Jeanettes mamma på middag men dom var tvungna att åka tidigare så det sket sig (fast det gjorde inget alls...men det följde liksom temat för helgen ;)) och sen skulle jag ha myskväll med Mickis, bebis och Dominiq men dom var fast nere i Danmark (allt under Örebro är Danmark!!) nånstans och visste inte när dom skulle komma hem så det blev inställt också :P

Alla grejjerna var egentligen perfekta..asså att det inte blev av för jag var stressad för alla 3 hur jag skulle hinna samt röja hemma innan dom kom och handla innan jag åkte med Jeanette...men det var så roligt hur allt bara sket sig haha ;)

Men som sagt..jag fick skitmycket gjort i salongen, lasrade mig själv, pappersarbete, städ hemma och lång hundprommis.

Nu är jag TJÖTT!!
Fridens :)

Inga kommentarer:

 
Web Analytics