måndag 10 oktober 2011

Synd...

att jag inte skrev imorse...då hade inlägget varit positivt och glatt. Jag sov som en sessa i natt för jag hade min onepice med luvan uppdragen över huvudet på mig och fönstret stängt. GOOOOS!!! Men jag ville såklart fortsätta sova.

Sen gick allt gradvis mer söderut såklart...började när pappa skulle förklara för mig vad en bra plattång innebar..."naj saj aente mut mej jag vett den här"...okej men...DU HAR INGET HÅÅÅÅR!!!!!!

Sen kom den här jävla influensa smärtan i överkroppen ifatt mig. Ont i tandköttet och tänderna samt hela bröstet...innifrån liksom. På exakt samma jävla sätt som flunsan...huden gör liksom ont och sen ner till benet. Alvedon och ipren gjorde mig sällskap.

Sen kom pappa hit 2 ggr...jag orkar inte skriva mer om det. Han har inte helt fel i vad han säger...men om någon kommer köra den här firman i skiten så är det han. Han har NOLL koll på vad som är viktigt. KVALITET på personal, produkter etc.

Det kliar i kroppen att skrika åt honom att lämna oss i fred att spara ihop ett kapital ett tag. Han lever i ett parallellt universum.

Mamma fick sin lagfart på lägenheten idag!!!!!!!!!!! Ni måste ha hållit era tummar hårt <3

Nu tänker jag gå hem och ligga i fosterställning och huttra. Jag SKALL ligga i min säng kl 22 ANNARS!!!! Varje fuckin kväll slutar det med att jag sitter och tittar på Dexter eller surfar till långt över 24 och jag pallar inte det.

Nu skall jag räkna kassan o sen dra. Har fan ont ÖVERALLT från hjärnan till tjocktarmen!


:(

Inga kommentarer:

 
Web Analytics