söndag 9 oktober 2011

Shululu...

Det är nå fel som är trasigt!

Jag har ont i hela kroppen. Hela dagen i dag har det ilat i bröstkorgen. Armarna är sega och benen är tunga. Som om jag har träningsvärk men jag har inte gjort någe ju :P
Bihålorna är också ontiga. VAFFAN BRYT UT DÅ...ids (eller som norrlänningar säger iis int') inte hålla på och jävlas.

Kan man få ont av förtvinade muckler?

Nu skulle jag sätta mig o kolla Dexter och annat, eftersom jag dog igår innan jag ens orkade försöka titta på något...och nu vill jag bara sova IGEN....så det blir väl en powernap om jag skall orka SITTA i en gungstol med fötterna uppe och stirra på en dator (!?)

Suck!!

Var iaf på myslunch hos U&U för Seb fyllde år. Söta Sebbe!! Vilket kap han kommer bli för nån tjej en dag :) och som ultrabonus var min älskade Lina där (för alla ovetandes är hon Ubbes lillsyrra).

Nu bingen ett tag! Eller kanske soffan när jag tänker efter.

Puss på hypothalamus

Inga kommentarer:

 
Web Analytics