fredag 28 oktober 2011

Måste blogga...

För jag har som den engagerade chefen jag är :p lånat ut min BH.

Asså..
Jag måste blogga för jag måste gå med armarna böjda så jag inte får whiplash av mina lössläppta pattar o då passar det att gå o se ut som man messar, ist för att hålla fast sina mamalier..som jag egentligen gör.

En i partypersonalen var mindre nöjd med sin byst inför spontanutgången o bor för långt bort för att åka hem o svida om. Så jag ålade mig ur min tutthållare o vips var hon mycket nöjdare med sin hylla..o min hylla blev mer av ett skoställ :p

Nu sitter jag (med pattarna i knät) i min trappuppgång o väntar på att mamma ska komma o låsa upp mitt hem för jag lånade ut min hemnyckel me tutthållaren så hon kan raggla hit o sova ruset av sig :p sen ska vi jobba imöra.
Jag skulle inte jobba eg men jag lär ta receptionen för det e bara en som jobbar.
Nu kom mamma.

BH o hundpromenad..i den ordningen!
Skickat från en Sony Ericsson mobiltelefon

1 kommentar:

Anonym sa...

This post is worthless without pictures!!!

;-)

/Lorden

 
Web Analytics