fredag 28 oktober 2011

Inte bara trist..men förutsägbar också :P

Gissa vad jag skall skriva?

Jag är så trött att jag mår illa...har bihåleinflammation och nackspärr...det är fredagkväll och jag sitter i salongen och kollar Dexter medan min lilla personal har gått ut o partat :P

Snart skall jag vara med dom..inte ikväll men inom snar framtid...jag skall bara.... :P

Närå men jag behöver sova...och ta några blodprover. Nånting måste saknas.

På tisdag börjar jag och Elina träna...spännande. Vore ju guld om jag kunde fortsätta och inte bara börja hela tiden :P...framtiden får visa...men jag vill ju få lite muckler...iaf dom jag förlorat sen operationen.

Kanske jag blir piggare av träningen också. Man kan ju hoppas.

Bihåleinflammation är jävligt äckligt.

puss på bihålan (valfri)

Kram

Inga kommentarer:

 
Web Analytics