söndag 16 oktober 2011

Sista Dagen

Idag är det dags för hemfärd. Eller ikväll....ish.

Det är både kul och ansträngande att bo hos vänner för man kör på andras schema liksom så man följer inte sin egen dygnsrytm vilket gör att man blir ganska trött i längden...så lite alone time hemma på kvällarna nästa vecka skall bli skönt.

Jag kan tex inte blogga om jag är uppe i varv...så jag gör ett litet försök nu medan alla andra är i rummet bredvid.

Det har varit jättetrevligt att vara här. London är så otroligt stort :O
Jag har inte gått såhär mycket sen jag var i Berlin med mamma....fiifaan vad vi gick mycket då.

Har en massa kluriga tankar just nu men antagligen är det pga min mens som bestämde sig att det var läge att komma lagom till resan...för det är inte bökigt nog ändå att resa?

Hursomhelst...reflektioner...om att bli vuxen...om hur man fungerar i grupp...etc. Kanske återkommer när min hjärna inte badar i fakking hormoner så jag har en "hormonnykter" utgångspunkt...

Nu kan jag inte koncentrera mig mer...dumpar av middagen och har mensvärk från helvetet på samma gång :/

Hörs sen

Inga kommentarer:

 
Web Analytics