fredag 21 oktober 2011

Förkyld :P

Det var ett tag sen måste jag säga. Jag har ju haft diverse krämpor som inte leder någon vart men nu är jag förkyld...iaf i näsan o halsen.

Jag är för trött för att gå hem...klockan är 20.05 och jag har lasrat i ett hela dagen.

Jag fick lite förvånade reaktioner på att jag inte har bloggat men jag antar att jag har känt mig lite urvriden sen allt tumult tidigare i veckan.

Pappa har drabbats av någonslags positivitetskampanj. Han har tackat mig för mitt hårda arbete 2 ggr sen igår kväll. Och för allt jag gör för att firman skall flyta.
Uhm...läser du här pappa? :P Nee........eller? :P *GULP*

Killar...ni säger att vi tjejer är konstiga...men ni är konstiga fan och detta är ett MÖNSTER jag upptäckt hos flera av er. Ni behöver typ 3 dagar att smälta information. Som feta anakondor liksom....sen kommer en rap efter 3 dagar och allt är okej igen.

Pappa är alltid så och det är sviiiinjobbigt att ta sig förbi den där tröskeln när man måste bli osams, offensiv/deffensiv bla bla blaaaaa. Min bror är också så.

Värsta utbrottet och sen det eviga fjäskandet 3 dagar senare. Wierd!

Men jag är nöjd ändå för mötet åstadkom en del mål som skall uppnås till nästa år och det skall bli intressant att följa det.

Igår tänkte jag skriva men jag fick en kund som nästan tog knäcken på mig och efter det kunde jag inte sätat ihop meningar.
Det var länge sen jag fick ett "aromatiskt underliv" att jobba på nu men igår hjälpte inte ens munskyddet ELLER förkylningen.

Jag fick FÖRKLARA varför jag inte kunde lasra intimare än jag gjorde när hon hade mens. Hon kunde inte se problemet alls. Inte heller var hon nyduschad baktill. Jag vet inte varför folk tror att det är okej att gå på en behandling av nedre regionerna utan att duscha. Hur tänker man??

Ett annat scenario är när en kund som skall lasra runt anus säger: vänta jag vill bara bajsa innan du börjar och sen skuttar in i rummet hur nöjd som helst utan att fråga om dom får duscha eller om jag har våtservetter.

Sånt får mig att tappa lusten att fortsätta med vad jag gör.

Måste jag ge ut lappar till vuxna människor där det står:

*bajsa helst inte direkt innan lasringen.

*om du måste bajsa...duscha innan du låter terapeuten gräva mellan dina skinkor.

*om du har så kraftigt mensflöde att det inte går att stoppa via en tampong...lasra dig inte just då.

*terapeuten vill helst inte veta att du just hade oskyddat sex innan du gick utanför dörren för att bege dig till mottagningen och att sarren antagligen ligger kvar (man måste inte va ett snille för att komma till den slutSATSEN (höhö) :P )

*Kära kunder: TÄNK FUCKIN LOGISKT!!! Hjärtligt välkomna :P

Ja...ni kan ju tänka er vad jag hade skrivit igår om jag hade bloggat...detta är den snälla varianten idag.

Nu är jag trött, frusen och har ont i nasopharynx (googla).

Snart skall jag vara tillbaka här i salongen...bäst att gå hem en stund iaf :P

Kom ihåg...det var du som ville att jag skulle blogga Katosh :P ångrar du dig nu? ;)

Puss på ögonfransarna

1 kommentar:

Anonym sa...

Sjuka människor!

 
Web Analytics