torsdag 27 oktober 2011

Sovit gott :)

Sov skönt i natt men jag ville verkligen inte gå upp imorse. Så mycket inte tat jag snoozade mellan 07.30 och 8.45...sen blev det tokigt bråttom :P

Ege och Lale stannade en natt till och hon var ÄNNU mer hypad igår kväll än kvällen innan haha och nu hade jag INGET med saken att göra ;) eller indirekt :P vi åkte och hälsade på Jeanette och Micke och var där waaaay passed lilla chokladhjärtats bedtime.

Sen satt jag och Ege och babblade och filosoferade alldelles för sent :P men det var mysigt! Jag och Ege har verkligen...vad skall man säga...hittat varndra låter ju fel...för det gjorde för flera år sen...men vi har vuxit och utvecklats ganska parallellt och förstår varandra väldigt bra tycker jag. Vi kan prata lätt!! Det är jätteskönt! Min fina lilla vän!! Du är en otroligt bra mamma, vacker mamma, duktig mamma! Om jag någonsin får barn så hoppas jag att jag har åtminstone en 1000 del av ditt tålamod :)

Mina läppar har gått sönder :/ dumma förkylning. Såfort jag skrattar eller ler så spricker överläppen i hörnet. Det är störisch :P

Jag var och provade smink idag...Bare Essentuals (ID hette det förr). Ganska okej faktiskt. Sen gick jag tyvärr tyvärr tyvärr över till YSL-stället. VARFÖR GUD!???

Dom har släppt höstfärgerna....Dios mio jag döööör. En kvintett av ljuvliga glittriga vackra vackra färger och mascara i lila. Det var länge sedan det NÖP i hjärtat av lust att köpa smink. Vet ni vad fanskapet kostar? Bara ögonskuggorna kostar 575 kronor. KYSS MIG LÅNGSAMT :O det är kriminellt....men så är dom kriminellt snygga....skall Harry äta den här månaden eller skall jag köpa YSL smink?? Det lutar faktiskt åt det senare med tanke på hur han har betett sig på sista tiden :P

Ayyyy mamita....kan det inte ramla ned en fet check från himlen.

Eller CSN hör av sig och säger: "du...gumman...du jobbar ju inte som syrra längre. Eftersom du lånade pengarna till DET yrket så har vi har pratat lite om det här och tillslut bestämt att vi efterskänker lånet...även om du betalat av allt redan..så skickar vi tillbaka hela summan så du kan leva lite BEKVÄMARE. No strings attatched babygirl!!
Varma kramar CSN"

Det vore väl sött?

Det tycker jag iaf.

Yves Saint Laurent I need you <3 *flirt flirt*

Hoppas detta inte är nån permanent grej...dvs att jag börjar tråna efter saker. Jag har liksom njutit av att inte vilja handla det senaste året.

Mitt bankkort har också njutit. Det gick från att känna sig som en billig tjackhora som kastades runt bland alla smutsiga kortautomater till att ligga istortsett orört i handväskans varma mysiga interiör och bara vara lady of leisure hela dagarna. Jag handlar ju knappt mat längre. Det är så lite att jag brukar klara det cash...hajja hur lite det är jfrt med hur mycket och ofta jag handlade förr :O

Jag brukade få 25-75kr kuponger av ICA-kortgrejjen varje månad som tack för allt jag hade handlat...nu skriver dom: "hey motherfucker!!! Vi tänker ta ditt fuckin jävla poängkort snart om du inte fakking handlar lite mer. VADDÅ BARNMAT!? Vi VET att du är nucka...HANDLA MAT FÖRFAN!!!!! Och handla oftare!!!!! Annars....
/ hotfulla hälsningar Praktikanten" hehehe

Jag kanske överdriver lite rå ;)

Nu kom min kund. Pössa...akta sprickaaaaaaan :P

Inga kommentarer:

 
Web Analytics