måndag 24 oktober 2011

Intresseklubben sammanträder

Jag kom till en slutsats i helgen. Jag tittade ju på oerHÖRT många avsnitt av Våra Bästa År (days of our lives)....och då fick jag en uppenbarelse....

Det kan vara all stress på sista tiden som gör mig partisk...men ni som är insatta i serien...min pappa och Stefano DiMeeeeeeeera *konstpaus* är ju AAAASLIKA :O

Jag känner igen varenda gest och varenda tal och uttal och...hela gubben. Min pappa är alltså en maffiaboss TV-style :P

Nä men på riktigt :P dom är svinlika i det att dom tycker världen kretsar kring dom, dom är dramatiska, dom bestämmer, man skall tycka som dom och lyda (you will take over the familYYYEMPIIIIREEEEEE *grandios gest med höger hand och ett mycket kungligt högrest ansiktsuttryck* :P)...tillochmed Stefanos mjuka sida som tex när han ser sitt barnbarn första gången (EJ's unge)..han reagerar PRECIS som min pappa när han ser Harpan. Så likt att det är galet :P

Och jag VET att det är en TV-figur men helvete vad han gör sin roll som den bestämda temperamentsfulle fadern bra :P hahah

Pappa...den riktiga alltså...har lagt om stil till en liten mjukis. Förutom när jag frågade honom om han hade lånat pengar för att få det att gå ihop den här månaden...då han typ vrålade örat av mig och jag insåg att han inte ville att jag skulle fråga det (det är ju så mycket lättare att vråla profaniteter än att bara säga att man inte behöver bry sin lilla hjärna)...så har han varit snäll mot mig iaf :P

Han fattar att han har satt sig i skiten rejält den här gången och jag VET att han håller på att förgås av konsekvenserna...men han envisas med att hålla skenet uppe för mig..jag ser paniken lysa i bakgrunden av hans blick...men han vägrar låta mig hjälpa...då kan jag inte göra annat än låta honom sköta det. Men det är jobbigt att se på...nu ringer han :P

Fortfarande snäll och go. Om det är 2 saker min pappa inte klarar så är det när jag gråter eller när jag är sjuk. Han blir som Bregott i sommarsol. Nu var jag sjuk.

Min lilla smörgubbe...tur att vi är släkt :P annars hade jag nog blivit galen förlänge sen ;)

Nu skall jag bada vaaaaaaarmt!

herrå

Inga kommentarer:

 
Web Analytics