tisdag 4 oktober 2011

Till Lina L



Eftersom du är en stoisk och duktig kvinna som inte fallit för förbannelsen Facebook...men i samma andetag så går du ju miste om (alternativt slipper ;)) en massa bilder som jag lägger upp :P i detta fall hävdar jag missar eftersom det är på vår fina väns barn (fjortisbilderna på mig poserandes framför badrumsspegeln kan man leva utan....det är SVÅRT men det GÅR ;) :P )

Hursomhelst (varför skall jag alltid göra mina inlägg så komplicerade :P?) här är en bild på Lale idag när hon träffade på en jättesöt tjej i min salong ;)
Tjejen i spegeln. Hon blev så till sig att hon pussade henne ;)

Du är ASADUKTIG som gjort klassikern!! Vi är alla fett stolta över dig :D visste ni det va? MIN kompis har gjort "klassikern"!!! Trots 2 barn och jobb!!!! Det tycker jag är strongt!
Puss på hamstringsen!!!

2 kommentarer:

Lina E sa...

Ett alldeles eget inlägg! Puss på dig min kära vän! Lale är SÅ SÖT!!!! MÅste få träffa henne snart. Tror jag ska sammanstråla med dem hos dig snart. Puss

BitterTwitter sa...

Hahaha just ja...f'låt...Lina E ere ju :Pmy bad <3

 
Web Analytics