måndag 17 oktober 2011

Välkommen hem...

Tyvärr har jag haft för höga tankar om bror. Han genererar samma o ännu mer frustration än min far.
Mamma hade med honom till arlanda när hon hämtade mig.
Orkar inte ins and outs men han är naiv, narcisistisk och oerfaren och därtill penningkåt. Slutade med att jag tappade rösten o grät av ilska. Men skönt var att mamma fattar att jag har rätt. Det handlar om salongerna o framtiden. Skönt att 'opartisk' tar mitt parti på ett sunt sätt. Hon vinner inget på något o inte jag heller men det betyder mycket för mig att veta att jag resonerar korrekt o logiskt.
Om jag bara kunde ignorera hans oproffsiga
töntteorier om affärsverksamhet så vore det guld. Men det är tröttsamt att han tror vi har en drömtillvaro o rullar nakna i nutella o guldmynt o låter stackars honom sitta som lilla askungen vid kalla spisen.
Vem gör jobbet? Vi kan ju börja med att konstatera att det inte e han iaf.
Nu har jag hjärtklappning o är spänd som en fiolsträng. God?natt.

Skickat från en Sony Ericsson mobiltelefon

Inga kommentarer:

 
Web Analytics