söndag 23 oktober 2011

Uuuhhhh

*Klagomode PÅ*
Om inte jag slutar hackhosta NU så kommer jag bli galen!!

Mina bihålor expanderar varje gång jag hostar och trycker i skallen så jag känner mig som en vattenskalle.

Det är bara en förkylning...och jag känner folk som tex har Cystisk Fibros...så jag skall inte klaga...jag skall bara gnälla liiiite för jag har universums kassaste smärttröskel har jag kommit på :P

Jag har alltid tyckt att jag pallar ganska mycket...men inte längre fan. Det kanske beror på att jag har en massa annat som surrar konstant :P vad vet jag men jag har iaf kommit fram till att jag är en kärring när det kommer till smärta.....och det är därför jag drar mig så hårt för att träna. Jag haaaaaatar träningsvärken och alla fakking förkylningar jag får när jag tränar :P

Morsan har fibromyalgi och jag undrar om jag inte har något åt samma håll? Jag får så JÄVLA ont liksom. Av enkla saker. Aja....*gnällmode AV*

Jag tror jag är självförsörjande helt plötsligt :P jag producerar så mycket kroppsvätskor i huvudet och lungorna att jag inte behöver äta mat. Dom verkar fylla min lilla magsäck :S

Men jag har druckit som en duktig flicka...och således pissat 146 ggr bara den senaste timmen. Jag fattar inte grejjen. Alla tjatar om att man skall dricka så mycket och träna. Men orka PISSA och ha ont??

Jag dricker på sin absoluta höjd...HÖJD...ett glas vatten per dag. Då har jag iof huvudvärk, trötthet, zombitillstånd, irritation, urin som jag kan skita fram i fast form :P (nej jag skojar...:P).

JAG HOSTAR FORTFARANDEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!

Jag var lite duktig idag dock...jag åkte och handlade åt mormor. Hon behövde kattsand och lite smågrejjer.
Åkte till COOP för dom har kattsanden som hon gillar. Höll på att säcka ihop i affären av feber o matthet. Sen var det en helvetesunge som vrålade från hela registret av sina små knottriga stämband. Typ 8 år. Hans mamma vrålade ännu mer för han gick och slog henne medan han vrålade. Han ville ha en leksak men fick inte.

Hade det varit min unge hade jag lyft ut honom i bilen i håret vid första tonhöjningen! I HÅRET!! Sen hade jag slängt in honom och baksätet och åkt hem utan ett skit...alternativt låst in honom och fortsatt handla.

Vad gör kvinnan? Efter en liten parad i hela butiken så ställer hon sig framför läskkylen och säger: du borde inte få en sånhär för du har betett dig så illa...men vilken vill du ha?

DOH!!

Jag är nog för auktoritär för att skaffa barn. Tur att det inte är aktuellt :P

Bajs nu fryser jag igen...får väl bada IGEN då :P det är värsta lyxen att få plats under vattnet nuförtiden :P Bara fetton kommer fatta hur jag menar där ;)

Jag har kollat på MINST 25 inspelade avsnitt av VBÅ sen igår kväll för att röjja min hårddisk.
Jag älskar att kolla på deras smycken, smink och hår. Jag svär det är 60% av varför jag kollar den serien :P

Nu har jag bara 4 avsnitt av Greys Anatomy och typ 6 st House kvar att plöja igenom :) jag har inte hunnit kolla på Dexter ens...jag saknar nästan den lilla seriemördaren (fast eg mest lt Batista...schysch...det är inte logiskt...det är som min förälskelse i JR Ewing från Dallas när jag var typ 10).

Men Batista är GULLIG!!!!!

Nu måste jag bada innan jag dör av hypotermi.

Puss på halsmandlarna

Inga kommentarer:

 
Web Analytics