onsdag 3 november 2010

-1kg -1kg -1kg -1kg -1kg

Whoooohoooo :)

Trots att jag fuskat :P med min pulverhelvetes diet har jag lyckats skifta ett helt kg :D jag är FETT (haha) nöjd.

Idag har jag röntgat nacken efter olyckan (i mars). Jag har fortfarande ont och är stram i nacken. Så vi får väl se vad det visar. Antagligen säger dom att det syns inget och jag skall sluta löjla mig...men jag har börjat uppleva en "trötthet" i nacken som jag aldrig haft innan. Ofta när jag lägger mig har jag ont. DÄMNIT!

Nu är mamma här och sitter o tuggar tuggummi så käkaran går ur led och använder ord som "najs" och säger "tja" när jag räckte över luren för hon ville prata med pappa :P och nu sitter hon och flinar över ordet Brazilian Blowout och vägrar säga varför :P jag vet varför..men jag vill att hon skall förklara varför ;) men hon sitter bara och flinar.
Min mamma har fått något ungdomsryck :P

Näe nu har jag för mycket att göra...hinner inte skriva mer nu.

Puss och kram

Inga kommentarer:

 
Web Analytics