måndag 29 november 2010

Wiiii

Vad det var skönt att jobba idag :) tvivlar på att känslan fortsätter särskilt länge :P så jag njuter idag ;)

Kollar på dom här svenska fruarna i Hollywood...Jeeezus...det känns tillochmed fel att garva för dom är så pantade. Man vill liksom...spärra in dom på ett såntdär boende för mindre skarpa pennor :P och detta kommer ändå från en ganska bombad lålla.

Jag blir mörkrädd.

Idag har jag ätit regelbundet och bra tycker jag men av någon anledning tycker min lilla magsäck inte att den skall ta emot maten som jag tycker...den krampar och jävlas. FAST jag tuggar och mosar. Maddafakka!!

Skulle äta ett kokt ägg mellan 2 kunder...(kunderna var svårsmälta :P men ägget gick bra hehe)..närå...men ägget (som åts runt 17.30) satt fan fast i bröstkorgen på mig till 20.00 när jag fick till en rap så trycket i bröstkorgen lossnade lite...what is the story with that?

DÄREMOT åt jag en aaasgod middag. Sitt ner nu. Jag åt 1/5 ICA ugnspizza Mozarella och blev asmätt!!! Hahahahahaha...jag brukade kunna äta en hel sån förut :O iaf 3/4. Coolt. Jag vill verkligen inte ha ett skit mer!

Nu har jag hjärnstopp...jag hade ett bra inlägg halvformat i huvudet och var så sugen att skriva ngt annat än mina nya matvanor :P men så kom mamma när jag skulle stänga och jag kom av mig :P jag brukar sitta kvar efter jobbet och skriva annars, men det var en mysig kväll med lilla mamma så jag ångrar inte det..tycker däremot lite synd om er mina små läsare :) speciellt alla sambos...alla grabbar haha jag har nog hört att ni tvingas lyssna till min blogg ;)

Stackars satar ;)

Puss på er alla :D

Inga kommentarer:

 
Web Analytics