fredag 19 november 2010

Operation schmoperation

Jag mår bra idag :)

Gaserna från helvetet har minskat massor :D och jag har inte alls lika ont.

Ser ut som ett jävla ufo i håret så jag skall duscha lite och kanske go lite crazy och SMINKA mig lite :D...sätta i linserna...vem vet vad som kan hända sen? ;P Det är så skönt jag känner mig som mig själv igen. Som mig själv fast lugnare och gladare.

Jag skall inte väga mig ännu...kanske på måndag eller nästa fredag. Nästa fredag vore ju ganska ballt då kan jag köra fredagar efter det. Känns inte som att jag vill väga mig idag iaf. Kroppen är ju fortfarande svullen och magen har inte fungerat sen förra söndagen :S

Solen skiner ute och det är jättefint :) jag saknar min lilla hund ganska mycket..svårt att sova utan honom. Jag älskar att vakna mitt i natten och se hans lilla kropp alldelles utspretad i sängen i fullständig trygghetskoma bredvid mig. Då blir jag trygg och så somnar jag om. Men nu är han ju inte här!!

Fast det är ju ett plus att jag slipper springa runt o kasta bollar och gå på promenader just nu...man får ta the good with the bad liksom :P

Jag var ju och lämnade honom på hans kennel förra veckan och det var underbart roligt att se alla cavalierer. Hon har 10 eller 11 st varav 1 var Harrys mamma och en var Harrys syster. Alla var pyttesmå...Harry är stor för sin ras tror jag. Vore kul att ha en liten tik men Harry är så jäkla sexuell att det skulle inte funka :P

Härromveckan satte han på sin IKEA-labrador så att jag fick se hela aparaten...det var lite mer än jag ville se som adoptivmamma kan jag lova.
Förr har folk sagt att det är en överslagshandling och att det är dominering och inget sexuellt men den kvällen var han en liten dominatrix och fick tydligen ut en hel del av att dänga på stackars labradoren. Måste man kastrera honom nu?

Bla bla :P

Nu skall jag krypa upp i sängen och läsa lite..bara för att jag kan. Sen skall jag duscha, fiffa till mig lite och gå runt huset en sväng och se hur jag klarar det :P

Kram på er och ha en skön fredag!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Skön helg på dig! ut i solen, det är sååååå skönt väder ute. :) Kul att du mår bättre ;)
puss & Kram från en gam
Bolel

BitterTwitter sa...

PÖSSS!!!!

Anonym sa...

Stort krya på dig vännen!!!
Du är grym....

 
Web Analytics