måndag 15 november 2010

Ångest

Ja!

Inte sovit en blund...

När jag kanske har slumrat har jag haft mardrömmar...om vad kan man undra?

Jo det skall jag berätta.... jag drömde att jag ätit frukost på ren rutin och glömt att jag skall operera mig...normal tjej. Ni vet den där: FAAN!! Nu är det kört känslan...så fort jag slumrade.

Tur att jag skall få sova idag annars hade jag varit trött ;P

JAG ÄR NERVÖS FÖR ATT INTE SÄGA SKITSKRAJ...MAMMA!!!!! Vill krypa tillbaka i livmodern nu. Vänta telefonen ringer...

Det var mamma <3 !!! Kärlek...hon måste kännt att hennes bebbe behövde henne <3 hon sade några visdomsord: "det här är din framtidschans!"

Jag älskar min familj STENHÅRT!! Jag må spy galla i bloggen emellanåt men det är tillfällig hetluft. Tycker iof att det har blivit mindre sånt också :)

Nu skall jag packa lite till (man kan alltid få in mer (bara man använder dom 3 V:na Våld, Vilja och Vaselin haha)).

GULP!!

Puss och så och tack för att ni läser min patetiska lilla blogg <3 hoppas jag får fortsätta :P

Puss

Inga kommentarer:

 
Web Analytics