söndag 21 november 2010

Godmorgon världen :)

Här sitter jag och designermagsäcken och lyssnar på Björn Afzelius och hans rrrrrrullande ääärrrrrj.

Jag har sovit äckligt gott inatt. Har nästan glömt hur gott man kan sova när man mår bra.

Dom här lediga dagarna utan varken jobb eller hund ar inte bara läkt såren på min mage kan jag säga. Det har gett mig lugn i kroppen och själen också...hur länge det nu kan vara. Men jag får vara glad så LÄNGE det varar helt enkelt.

Nu har jag bytt till Purple Rain...mmmm.

Idag skall jag med mamma till Fullerö Handel. En underbar designlanthandel som har grejjer för hemmet till äckliga priser :P men det är kul att kolla ibland.

Så jag skall väl pilla i mig någon ganska vältuggad frukost. Det här med att tugga är störigt :P man måste ju PLANERA IN måltider nuförtiden..inte ta dom på språng medan man promenerar hunden eller fönar håret på väg till jobbet :P

Jag skall träffa mamma om en timme...så om jag skall hinna tugga OCH duscha innan dess...borde jag nog sätta fart nu va :P

Det blev inte så mycket skrivet :P skönt för er ;)

Puss på magsäckarna

Inga kommentarer:

 
Web Analytics