tisdag 30 november 2010

Bebisgröt rockar!!

Så jävla gott. Osockrad fullkornsgröt för bebisar från Nestlé is the shit!
Det smakar mumma och min mage älskar det. 1dl av geggan och jag ler som om någon just bytt blöja på mig :D jag häller på en klick Valio Kvitten och vanilj youhurt som bara gör det hela ljuvligt. Om man stänger ögonen (och tar lite droger :P) så smakar det nästan äppelpaj med vaniljsås.

Jag har jättesvårt för det här att äta långsamt. Lunchen är en plåga. Jag viker mig dubbel av obehag för det samlas som en klump nedanför bröstbenet om man äter för fort...som håll gånger 14 eller ett sendrag (i magsenan :P...nej Emelie det finns ingen kroppsdel sm heter magsenan jag bara skojar :P).

Jobbet rullar på och det är skönt. Nu är det ju högsäsong för laser. Det är så konstigt för ju mer jag har att göra desto bättre sköter jag pappersarbete, inköp och hela faderullan..men är det dött och långsamt och tråkigt så får jag inget gjort :P Logiska BitterFitter :)

Happ..nu va gröten slut..och nu var det lika tråkigt igen (som mormor brukar säga :P). Mormor...måste gå dit...det blir så sällan nuförtiden.
När mamma kommer dit (vilket hon gör nästan varje dag..hon är jätteduktig) så öppnar mormor dörren, ser att det inte är jag och säger till stackars mamma: jasså är det DU? :P

Kanske borde pallra mig dit :P men det bär emot något så djävulskt att göra saker efter jobbet när det är så mörkt ute. Jag vill bara hem och dimpa ner i söffa. ILLA! Får sparka mig själv i häcken och promenera till mormor ikväll rååååååå *fräs:P*

Såg en snygg snubbe idag så säger han "hej -sätt in mitt riktiga namn här-". Hehehe jag kollade bakom mig om det var nån som hette samma sak...men det var mig han sa hej till :) han kom ihåg mitt namn :D löjligt att man blir glad av sånt :P

Jag har fått dejtförfrågningar på Happy Pancake...nån snygg 39-årig kock med läppar som såg intressanta ut ;) vill ses och en 27-årig snubbe vill också ses. 27-åringen är sjukligt snygg..men det gåååår inte...det är barnarov...hur snygg han än är :P

Aja...vi får väl se. Bara halvintresserad än så länge :P

Pöss på pannkakan

1 kommentar:

Anonym sa...

:P kram Bolel

 
Web Analytics