tisdag 9 november 2010

Mitt hår är fakkat

Alltså fakk royal...with cheese!

Och innan någon säger något så var det INTE mina tjejer som färgade. Där fick jag för att jag var otrogen!

Nu har jag gått från en ganska fin guldblond 9a till en sotig 6a/5a på 20 timmar. KUK!! Nej kuk är inte en bra beskrivning...knullbajspackarfiskfitta...

(lite senare eftersom jag alltid skriver jobbinlägg över ca 6 timmar :P) nu är håret okej för vi har tonat om det ca 6 ggr...inte som jag tänkte men sååå mycket bättre än innan. Tjejerna tyckte att jag var mer mig själv nu (Eftersom den mörkare färgen passar min "mörka fuck you-personlighet" mycket bättre..enligt Dalle ;))

Annars är det lappmögel i hela staden som bara smälter och blir gegga. Fakk där med.

Pulverdieten fortsätter men jag PALLAR inte på kvällen...så två hårda mackor och varma koppen åkte ner igår kväll. Skiiiter'iiiit. Dom har opererat värre fetton än mig.
Nu skall jag gå o handla diverse saker som behövs på en salong: gravvtest (nej jag säger inte till vem), smärtstillande, skvallerblaskor och nutrilette...lägger man till sushi där har vi hela vår kostcirkel representerad :P

Ut i snöstormen alltså

puss på snöröjningen

Inga kommentarer:

 
Web Analytics