söndag 28 november 2010

Genomfrusen

Som en jäkla isbit :P blir man utan föda i kroppen :P

Nu sitter jag och äter min ENORMA middag som består av 2 msk keso och en vörtmacka...kommer bli smällmätt. Det är svåååhårt att äta långsamt. Pratade med en kompis som gjort gastric för nån månad sen och hon hade ätit en våffla, en cheeseburgare och en Big Mac under dagen och inte dumpat något. Galet vilka skillnader det är från person till person.

Jag åt babygröt till lunch och drog i det för snabbt (om man nu kan äta 1 dl försnabbt med en tesked?!) Tydligen kan man det för sen mådde jag som en hund..igen :P börjar vänja mig vid illamåendet nästan :P

Skulle på julmarknaden på St Eriks torg. Den som brukar vara underbar. Nu var den...bar! Dom hade flyttat den mot Upplandsmuseét och den var skitdålig...typ en fjärt av vad det brukade vara. Synd som fän!

Sen skulle vi gå till Domkyrkan på genrepet av Caprice som mamma påstod var gratis och idag...men det var igår och hade kostat 100 spänn :P så vi gick och fikade på saluhallen ist med Aina och Evis. Trevligt. Jag beställde en skink och ostmacka och åt 1/6 av brödet och all ost o skinka :P

Efter det skulle vi på UNT's fyrverkerishow men då var jag och Evis så sönderfrusna så vi lät våra härdade gamla mammor gå ist medan vi smög hem till mig och reggade mig på en dejtsida "happy pancake"...vilket jävla namn :P verkar kul dock.

Mamma skulle komma och hämta mig 18.20 så vi kund eåka till mormor. Jag satt o drönade vid datorn och vaknade till liv 18.26...varpå morsan hade åkt så jag stog som ett fån i trappan till 18.40 när dom ringde från mormor o sa att dom var där. Då lunkade jag upp hem igen med en pipande hund som blev snuvad på promenaden.

Inget blev som det skulle idag men det gör inget för jag är trött! Skall nanna tidigt ikväll. Hoppas jag sover som en stock!

Nu KRÄVER harry en prommis dock..och mina fötter är fortfarande isblock. Men jag står inte ut en sekund till med hans nasalpipande. Och alla Lily och sussiepersonligheter kan lugna sig i skrivelserna till djurskyddsinstitutet....han terrar mig på riktigt...det är inte bara så att han är kissnödig. Förresten..jag tror ni kan sluta läsa min blogg för jag tänker inte be om ursäkt mer :P Djurvännerna alltså :P

Det är -11 ute :(...sommaaaaaaren kom hit jag saknar dig!!!! Åka hooooj!

Herrå

Inga kommentarer:

 
Web Analytics