fredag 26 november 2010

Ny dag ny chans

Börjar med såndär fullkornsgröt för spädbarn...om inte det är milt för magen så heter jag Arne Anka. När jag kom över dom 1a kväljningarna var det faktiskt okej :)och hela 4.5 gram pruttein i varje portion (yeeey).

Ringde mamma och var lite ynklig igår varpå hon beordrade mig att ta en smärtis och pallra mig hem till henne (vilket jag gjorde). Väl där fick jag gos, TLC och en varm filt i mammas säng. Det gjorde susen...för stunden. När jag kom hem mådde jag likförbannat spyilla igen. men jag hinkade lite vatten och gick och lade mig och sen släppte det (när Harry hade slutat leka hela havet stormar i sängen och lagt sig till vila).

Nu skall jag gå ut med lilla piraten.

Fan..barngröt is the shit!

Kittlar dödskönt i kistan ;)

Man kanske skall gå ut och köpa lite julklappar idag?

Kram

Inga kommentarer:

 
Web Analytics