torsdag 23 september 2010

Berocca Boost...

..kanske borde sluta med dom...

Jag var precis lika jobbigt hyper som mina senaste inlägg har varit hela kvällen igår.

Jag var liksom trött innerst inne men jobbigt UPBEAT ändå. Satt kvar på jobbet 1½ timme och gaggade med tjejerna...UNHEARD of!

Sen bara för jag inte kunde varva ner gick jag hem till pappa och satt där till 22.30 (jag ville sova senast 22.00...gick sådär va)...sen kunde jag ändå inte somna när jag kom hem kl 23 så jag satte mig vid tvn och tittade på Våra Bästa År och NCIS...bra där.

Trillade i säng vid halv ett och kom på att jag hade läkartid nu på morgonen kl 9 (hade tänkt sova ut till 9)...så jag stressov ett par timmar. När jag vet att jag har något tidigt och måste sova så sover jag skitdåligt...vaknar varannan timme och tänker..."måste sova måste sova...sooov då".

Gick o kollade nacken imorse efter nackspärren. Försäkringsbolis vill ju veta hur nacken är efter olyckan. Så jag skall iväg på en röntgen nästa vecka tyckte den kroppsodördoftande läkaren. Det var som en vägg av armsvett som slog till mig i ansiktet när jag kom in på rummet. Borde inte det vara en del av utbildningen? :P

Har bestämt nu att jag hoppar av stress KBT'n. Palla! Jag har inte tid :P (hehe...är det bra eller...när man är för stressad för att gå på stresshanterings KBT :P...jag spår en ljus framtid här :P)
Jag skall va där om 30 min men jag har inte gjort "läxan" och jag pallar inte att sitta där o glo medan snubben bredvid mig får mjälleksem av stress för att han skall förklara för gruppen hur han menar. Nä tacka vet jag min FettoKBT...det var grejjer det. Tror inte den här gruppen "väger upp" (fy fan vad jag börjar bli vitsig :P). Imorgon är sista besöket på tjockisKBT'n!

Känner mig sjukligt intressant idag..not!

Hoppas ni har det bra därute.

Peace!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej, mååste bara dela med mig en kommentar från mini sessan hemma..
E tittar på mig och säger: BitterTwitter (men ditt namn föståss), hon som var här... Ja? säger jag. Hon var, snäll.. Och hon tycket om godis! Jasså säger jag förvånad, hur vet u det?? Hon sa det till mig... ;) och så var hon söt...
*ler* visst har hon rätt, min sessa?! Kram Bolel

Anonym sa...

Ursäktar min felstavning.....de skulle gå fort att skriva och förlånga naglar är ingen bra kombo..

BitterTwitter sa...

Boel ;) det syns om inte annat att jag tycker om godis ;) hehe.
Pussa på Elsamaräng från mig <3

 
Web Analytics