torsdag 23 september 2010

Grattis mamma!!

Till framgången i Turkiet!!!
Hoppas det blir bra nu, äntligen! Phetaste kåken!!!

Ämnesbyte..tog av mig kroppsstrumpan..also known as the babeshaper...för det var jävligt varmt idag. Genast kände jag mig naken, exposed och rädd :P konstigt hur man kan vänja sig så på bara två dagar.

Dagen har varit låååångdragen...och jag har haft trååkigt! Var och tittade på den däringa LED tvn men så började fuckface (lillebror) spotta ur sig en massa info och jag blev nojjig och tyckte bilden var dålig och tvekade vilket slutade med att jag lämnade Media Markt tomhänt :( men jag köpte en fin ENORM växt på IKEA...den var lite porrig *ögonbryn* :P

Jag ville pimpa om min soffa med fina kuddar men cp-IKEA satsar stenhårt på sina jävla gallgulgröna och bajsbrun med lite majskorn i-färger så jag tappade min mojo där på kuddavdelningen och köpte ett skitfult BEIGE (!?) överkast att skydda soffan med som matchar soffan som den är stylad nu med vita och bruna kuddar.

Hunden har snoppdropp (hanhundar är kul :S..trodde man skulle slippa droppandet om man valde en hane ist för en tik..men icke)och det är inte snyggt på en mörkbrun soffa med intorkad cavaliersnoppjuice :P)...uäck..nu äcklade jag mig själv!

Jag vill blåsa ur min lägenhet på möbler och börja om....och linda in hunden totalt i gasbindor när vi är ute på promenad så att han inte blir skitig. Då kan jag ha vilken vit inredning jag vill hemma.

Personalen på andra salongen skall dra med min far til plattan i STHLM nästa vecka för att visa sitt missnöje över rasismen haha :P dom skall stänga en timme tidigare (har han fått fnatt??) och åka dit och sen gå och äta ute tillsammans.
Kul tycker jag...för dom alltså. Jag är för cynisk för att demonstrera..tycker inte att det leder någonstans alls...samma sak med namninsamlingar...suck. Jag får faktiskt rysningar om jag ser svenskar i palestinaschalar.

Fördommar?

Jag?

Aldrig ;)

Det är ju ofta ganska hårda människor som orsakar att namninsamlingar blir hopsamlade...så varför skulle dom stanna i sina spår och göra en helomvändning och säga:
-Nämen OJ! Vänta nu...blev ni ledsna? Förlåt så mycket...då tar vi tillbaka att alla invandrare som demonstrerade borde skjutas mellan ögonen (smidig SD-politiker ang demonstrationerna)...eller...att potatisskatten i Frankrike skall höjas (så ja....samla upp alla potäter från Champs Elyssé nu så börjar vi om på nyyy kula mes amis...n'es pas? :P)

Det händer ju bara inte liksom...såååå...
Men jag antar att det är bättre än passivitet :P jaja okejdå...jag överbevisar mig själv här att jag har fel :P men jag är en ganska passiv jävel :P...tror jag.
Jag tycker det är kul med jounalister som kan kåsera och driva om politiker/religiösa ledare etc ist. DET är kritik på hög nivå. Kan inte låta bli att tycka att Vilks är LITE ball...även om han är DUM som provocerar ytterligare...man skall veta när man skall dra sig tillbaka också.
Nej jag ägnar mig inte åt den debatten här...för många som skulle flippa och jag är inte intresserad av att riva upp det. Sist vi pratade om det på FB så höll jag på att få hjärnblödning!

Vet inte ens hur jag kom in på detta alls :P det är lite som när man kör bil ibland...manär med på noterna hela tiden men om man tänker efter och försöker komma ihåg resan..så minns man inte för man körde på autopilot :P jag frikopplar hjärnan när jag skriver här...det är skönt. Jag fattar bara inte hur man orkar läsa det haha :P men det blir fler och fler! :P

Puss på hjärnbarken

Inga kommentarer:

 
Web Analytics