söndag 19 september 2010

Bra dag helt enkelt!

Tjaba!

Tog halvdag igår..det var svinskönt. Fast mitt visakort tyckte nog inte det eftersom det inhandlades vinterstövlar i läder, 4 böcker på English bookstore, lite mer KLÄDER (nej tyst) och så :P

Sen gick jag hem och kollade på Martyrs ÄNTLIGEN..fast egentligen vill jag inte säga äntligen för det var en sjukt äcklig film. Fransk slaktfilm där man såg mer blod än man såg något annat. Fuck me. Det finns en scen när dom skalar av all hud på en människa medan hon är vid medvetande. Allt utom ansiktet. Och det är verkligt gjort. Helt stört verkligt allting. BURR!!

Tog en paus i slakteriet och körde min lilla mamma till Nödlanda :P som vanligt tjaffasde vi i bilen. Jag glömmer alltid att jag svurit på att inte köra henne nånstans...hon är gullig men ibland äter hon min hjärna med en sked (min lillebrors fina uttryck). Jag fattade aldrig varför min mamma och pappa började bråka såfort dom satte sig i en bil...nu hajjar jag... :P bless u mama men jag åker inte gärna bil långt med dig (när jag kör).

På vägen hem handlade jag lite frulleprylar till min helggäst.

Igår kväll var jag och Harry...nä nu ljuger jag...jag var vaken till typ 3 och glodde på tv. Harpan låg o snarkade uppochner bredvid mig soffan medan jag tittade påp en massa sjuka program...det verkade vara en sån dag på tv..utöver den sjuka filmen jag såg. Hähä...skulle vilaj se Emma kolla den filmen. Hon kollar ju bort om någon nyser i filmer :P hon skulle DÖTT om hon såg Martyrs. Hehehe! Love u Ems ;)

Bettan aka Lisa åkte såfort hon hade vaknat imorse och anlände vid 11 (jag panikhoppade in i duschen i sista minuten). Sen gjorde vi staden och min salong. Jag brazzade hennes lugg som blev skitfin. Rak, lätt och superglansig. Jag tror det blir ett vinnande koncept det här med luggar och delar av håret. Mankanske inte har råd eller lust att köra hela huvudet! Jävligt fint blev det och hon verkade glad :D

Efter ett bra antal timmar ute gick vi hem och åt varsin pirre. Ramboo är bäst i stan!! Dom är inte bara godast men dom är snällast också! Mina fina pizzagubbar!! Sen satt vi och totalnördade hårdrock och metal i över 4 timmar. Fullständigt absorberade "mäh har du hört den här...minns du den här...ååhhh vänta kör den här...sök på det där" fy faan vad kul vi hade. Tillslut satt vi med varsitt anteckningsblock och skrev upp saker som den andre inte hade hört innan. Min lista är fenomenal! LOVE IT! Jag har fått en till storasyster!!! Nu har jag Ullis och Bettan <3 Ullis är mera modern rock och Bettan kan både det och gammal hederlig rock. SWEET!!! Ullis och Bettan skulle gilla varandra faktiskt. Måste introducera alla ngn gång. När Judas kommer på Krom skall jag grejja en fest fan. Då skall Annelie va med också.

Efter 4-5 timmar drog vi på oss lite festligare paltor och knallade iväg till OC irish pub. Mitt andra hem. "where everybody knoooows ur naaaame". Älskar det stället...stenhårt!!
Dee Schnider var där. Hahaha Assayeesh. Hon blev insläppt :P Scary! Mohaha så jävla bra kodnamn :P

Vi lyssnade på ett liveband och hade kul. En av snubbarna var ganska snygg ;)och det kanske blir nå kul av det vem vet :P

Rovdjursinstinkterna har vaknat till liv igen hahaha. Eller så har jag överdoserat på cola light ikväll :P vilket som så skulle jag behöva leva loss lite ;P

Nu är klockan 2 och Bettan sover sen 1½ timme typ. Hon är morgonpigg har jag förstått så jag kanske inte skall sitta här hur länge som helst och gagga skit ;)

Sååå godnatt..hoppas ni alla har passionerade älskog hela nätterna och njuter av det så ni blir alldelles rosiga om kinderna...för det gör inte jag......nuförtiden.......grrrrr...men jag är inte frustrerad..nä inte jag inte....inte frustrerad..... .....ett dugg...alls...nepp...

*suck*..vad är en horisontell tango på slottet?.... :P

intetänkapåsexintetänkapåsexintetänkapåsex...........nu skall jag sova.

ENSAM!

Bah! Puss på rumpan

2 kommentarer:

Barbabitch sa...

Godmorgon sötnos! Vad kul att du hade en kväll på stan.....duktigt av dig att dricka cola,......själv blev det MYCKET rödvin....så huvvet e inte det bästa i dag!
KL 14.30 ska jag med Bollan på friskis......(hur jag nu kunde lova det?!)
Puss

Anonym sa...

moahaaawww , såg den kommentaren. ha haaa, hon har lovat ;)
Shirre på på kinden och nyp i stjärten..
kram b

 
Web Analytics