tisdag 14 september 2010

Nytvättat hår


Och sen fönat helt utan borstar och produkter och detta är resultatet. Det är fan bättre än jag någonsin fått det MED borstar i keramik, plattänger och mängder av produkter. Mitt hår, om det torkades med fingrarna och en fön brukade vara risigt, stort, frissigt, matt, burrigt...rent ut sagt vidrigt!

Här har ni resultatet av Brazilian Blowout...helt utan en enda produkt eller borste. Jag är helt förundrad. Påpekar igen, jag är ingen lättlurad böna när det kommer till produkter. jag har provat allt på markanden både här i Sverige och i USA samt England. Men jag har då aldrig upplevt något sånt här.
Kommer skriva ärligt när tiden går hur reslutatet håller i sig.

Jag är...mållös!

2 kommentarer:

Barbabitch sa...

Verkar helt sensationellt!
Så glad för din skull!
Hur blir det om du färgar eller nåt??

BitterTwitter sa...

Det går att göra allt sånt men vad jag förstog så skulleman vänta 2 veckor innan man gjorde något :)

 
Web Analytics