fredag 3 september 2010

Jaaaaaaaaaa

Nu är det snart helg :D

Jag är ledig heeeeela helgen :D
jag har städat hemma :D
jag har skruvat om min sängstomme och bäddat om samt satt på madrasskydden (det var jävligt jobbigt kan jag erkänna 2 st svintunga 90-resårmadrasser som skulle lyftas ur stommen..SJÄLV) :D
jag har tvättat :D.....enda som är kvar är att tvätta jycken :D

......jag kommer bli så uttråkad :P ;)
nää jag ba skoja...jag skall åka ÄMSEEE tror jag...(så att jag kan uppgradera min förkylning till lunginflammation :P). Vi får se...men vädret skulle bli bra hörde jag.
Sen får jag väl tvätta piiilen (som måste servas innan den nattas för vintern)...och jag måste börja kolla vinterbil..inget allt för dyrt men jag vill behålla Bettan i gott skick (cabben) dvs inte vinterköra'na.

Bettan fick sitt namn av en tjusig donna i Örebro som numera vill kallas Liiiiiiisa :P men jag tycker Bettan är skönare ;)

Happ...som vanligt svammlar jag utan att ha något med substans att säga :P

Tänk om önskningar kunde slå in som dom gör på film. Då skulle jag önska mig DIG! I kommunalarbetarbrallor och grön fleece :)

Vad är en bal på slottet... :P

Puss på paddan

Inga kommentarer:

 
Web Analytics