måndag 13 september 2010

Brazilian Blowout Treatment

Okej...jag kan bara säga...mitt hår har inte varit såhär sen jag var liten. Alltså...helt återfuktat...så återfuktat att det tar 2 timmar att självtorka. I morse tog mitt hår ca 30 minuter att torka utan hårtorken och mitt huvud såg ut som en fotboll.

Brazilian Blowout...tro mig jag är mer skeptisk än...jag vet inte vad...men jag går inte på NÅGOT längre...det här var jag skeptisk mot in i sista minuten. Fråga mina tjejer hur skeptisk jag var.

Mitt hår har självtorkat för jag vill verkligen UTVÄRDERA detta åt er....FUCK ME!!!!! Det är glansigt, rakt med lite självfall...detlägger sig som om jag skulle fönat det :O utan att det ens har fått ett uns värme. PLATT!!!!!

SJUKT!! Könshårskänslan är BORTA!!! Håret har lagt sig som det gör på normala människor...normala som inte har torterat sönder sitt hår. FUCK me...det här är för bra för att vara sant...det måste fan nästan vara så att det händer något hemskt någon annanstans i världen för att balansera ut det bra och det dåliga :O

För varje gång man gör det här föds en ny Diana Ross frilla NÅGONSTANS i världen :P
Då kan jag bara säga: gör en brazilian blowout!!!! Det är verkligen ett olyckligt namn med tanke på andra brazilianska behandlingar :P men det här är fan bättre än den behandlingen...och jag har gjort DEN många ggr.

Asså...vad gör ni här vid datorn??? Stick och få era pippade lockar fixade :O

Jag hade ju det perfekta håret för den här behandlingen...sönderblonderat och naturligt lockigt som bara är BZZZT. Totalt utan glans och textur som könshår. Nu har jag glansigt, fylligt..när jag säger tungt menar jag inte utan volym utan spänstigt...saftiga hårstrån liksom. Ni vet som ens hår var när man var yngre!

Jag skall sova på detta o kanske tvätta igen o kolla hur det ser ut imorrn...men hittills är jag helt såld.
Alltså...jag skiter i om jag måste sälja min lillebrors organ till..uhm.. sydamerika (? Touristas...filmen ni vet :P)...I'll do it för att kunna göra detta när det behövs. AWSOME!!!!

jag kommer ge flera uppdateringar as it goes along...men fuck me...helt sanslöst!!!

Inga kommentarer:

 
Web Analytics