måndag 13 september 2010

Hörrö'

Jag pallar inte den här måndagen.

Jag har nu fått ryggspärr ist för nackspärr. Vafaan!
Vaknade av att jag trodde jag var död med ögoninflammation och stelopererad rygg. Hunden höll på och månka och böka hela natten vilket är ovanligt för honom. Visst när han var valp var han så jämt men nu när han är vuxna gubben så sover han djupare än jag gör.

Tyvärr var jag ju inte död utan väldigt plågsamt levande. Känner mig som ett gnälligt oflexibelt dragspel.

Det är kallt och regnar...motivationen är noll så jag håller mig inne på mitt kontor och hoppas ingen ser mig :P

Ikväll skall jag få en Brazilian Blowout...
Jag vet vad 97% av er tänkte nu...era små snuskhummrar.

Nej jag skall inte blåsa ur landningsbanan på venusberget ;) det är en antifrizzbehandling (för huvudhåret..JUST DET!) som ger 12 veckor av underbart hår...well! We will see tonight :)

Om den här behandlingen tar bort mitt "bzzt-hår" (som vi kallar det i salongen..för håret ser ut som man fått en elchock) även kallat "könshåret" (kanske därför dom kallar det Brazilian hahaha) för att det är så småkrulligt och istortsett omöjligt att få rakt (och/eller vackert) hur mycket man än fönar och plattar...........................så kommer jag bli helt frälst.
Jag kommer fan dricka vätskan om det gör mitt hår följsamt....kanske....näe...men jag blir glad!

Suck...det här är lika jobbigt som en tradera auktion :P man vill veta resultatet NU...inte vänta flera timmar.
Men tjejerna har fullt upp så dom hinner inte nu.
Men jag skall inte klaga :) jag har iaf en egen personal som VILL fixa mitt hår med produkter som kostar närmare 3000 kronor per behandling (inkl eftervårdsprodukter).
Det hade ju varit värre om jag hade behövt gå o vänta på att beställa tid för en sån behandling!

Gud vad spännande!!!!
Så...som sagt jag skall sitta här och häcka under min lilla korkek tills det är dags.
Jag var på så dåligt humör i morse att jag sket i att föna mitt hår efter duschen. Nu när jag har kort hår så är det inte en bra idé att INTE föna ut det...jag ser ut som André Agassi idag :S (kanske borde rakat mig också :P)

Buh buh baaaad hairday!

Imorrn skall jag vara återuppladdad och glad som en lärka...så är det bara. Förr hade jag sånna här dagar så ofta att jag knappt märkte nån skillnad men på sista tiden har jag mått så mycket bättre att jag verkligen märker AV när det INTE är bra en dag...och jag vill inte ha det så en enda sekund. '

Men det är inte humöret egentligen som strular nu utan kroppen. Var det "bara" humöret skulle jag kunna tänka mig ur det men kroppen måste man ju släpa runt på som en gammal handväska :P man kan ju inte dumpa fanskapet i ett hörn medan man gör något annat liksom.

Jaaaaaaag vet...jag skall gå o köpa Berocca. Det är SKITEN!!! Jag använde det innan det kom till Sverige och är således inte ett reklamoffer. Man får verkligen en KICK av det...det där som gör att man orkar den extra milen liksom.

Så känner ni er sådär höst-döda-urvriden-disktrasa-stil så köp ett eller 2 rör Berocca och kolla hur ni mår efter en månad.
Jag blir mäkta förvånad om ni inte känner er liite mer laddade.
Jag skall prova deras nya pryl med Guarana...Guava...inte fan vet jag...den nya iaf.

Nu slutar jag gagga HÄR för jag är så jävla tråkig idag :P

Puss på bukspottskörteln och sånt

Inga kommentarer:

 
Web Analytics