onsdag 8 september 2010

Goood Morning Viiietnaaaaaaaaam

Eller Sverige...

Fast jag skulle inte banga på att åka till Vietnam. Har hört att det skall vara så vackert och intressant. Som Thailand fast inte tillnärmelsevis lika exploaterat.

Ege sov över igår :) myyys. Hennes mage har blivit bauta nu :D hahaha jag älskar att jag inte är den enda tjockisen längre ;) (nej hon vet att jag bara skojar...eller hur Ege...hallå...Ege...nej gå inte...förlåt :P
Hehe trache ("tagiskt" uttalat som slang på örebroiska "trachä") bara att alla måste bli gravida för att jag skall känna mig hemma :P haha.

På tal om tjockisar...vi åt amerikanska pannkakor till frulle idag :D just this once :) det är gott. jag har alltid haft Mickey D som referens på amerikanska pannkakor och tyckte att det var asäckligt.
Sen köpte jag en såndär shake-and-bake-mojäng från Maisena som man tillsätter mjölk till och sen skakar.
DÄ VA GOOOTT!!
Men jag fattar inte hru folk kan äta sånt varje dag. Jag är strictly HÖGST en macka och ett halvt glas juice på språng. Fast jag njuter hejdlöst av havregrynsgröt med äpple och kanelyoghurt på, också...men det är svårare att äta på språng.

Har ni inte provat det så gör det :) havregrynsgröt med extra fibrer och äppel/kanelyoghurt. Smakar goood nyttig äppelkaka mmmmm.

Kände en skön snubbe en gång, som brukade äta havregrynsgröt med skivade bananer i. Det är nog också gott men för mycket substans för mig i magen på morgonkvisten. Iiiiiiiiintresseklubben :P

Jag har fått min beställning från H&M :) så nu kan jag pimpa klart mitt gästrum. Rosa volanglakan (!!) I fuckin love it!!! Det rummet är så rosa att man nästan får kramp nu :P tur att jag har slängt in lite vita möbler här och där som balans.

Jag är mäkta nöjd med mitt eget sovrum nu när sängen är högre. Förut var sängen bara en del av allt annat som var i samma höjd men nu ser man sängen direkt och den är rummets medelpunkt. Skulle vilja ändra lite med garderober och byråar smat belysning därinne sen är jag nöjd. Sen är det bara vardagsrummet kvar...och badrummet..och köket :P ooops

Såå farligt är det inte egentligen men jag vill ha lite mer koordinerad inredning. Jag har fortfarande en massa plotter från min 1a lhgt, Irland, mamma, pappa, mormor...ja jäklar.
Jag behöver ett hus. Man vill ju ha familjeklenoder också...men det kanske kunde va kul att få välja möbler själv ist för att mamma levererar vad hon tycker att jag skall ha.

Jaja...nuförtiden har jag ju bara en massa tid :P så det ger sig väl :P

Jag vill resa någonstans. Långt bort, inte Turkiet/Mallis etc. Jag vill åka till världens ände med typ 5 plagg och lämna mobilen hemma. Vem är på?

Puss

Inga kommentarer:

 
Web Analytics