torsdag 9 september 2010

Yippiekayey motherfucker!

Jag har skallebang! På en sida :P...så jag tog en halv Ipren :P hoppas den verkar på rätt sida :P haha (jag lovar att alla blondiner just tyckte att det resonemanget var helt normalt ;)).

Idag var det sjukligt svårt att gå upp ur sängen. Den har blivit så skön så jag måste nästan kasta ur min mobil ur rummet så att jag måste gå upp och följa efter den...(jag får hjärtklappning utan min mobil :P).

Nä jag bara skojar...den är faktiskt inte lika kul längre när man inte har intensivt flörtande per telefon :P

Igår kväll kom jag hem och tog en runda med doggelito varpå jag kollapsade i soffan och glodde på Days och åt dumma saker så jag mådde illa. Sen gick jag o doggelito o lade oss vid 23.
Min hund är söt för det mesta men han tar priset när han sover. Så söt!!!

Idag var jag ute med BarbaBitch och åt lunch på det nya haket Fame som öppnat på gågatan. Jävlar i min lilla låda vad stort det var (och jag såg bara restaurangen). Jättefint. Lite rysk soppkökskänsla över serveringen dock men inget som var störande negativt. Vällagad husmanskost med GENERÖST salladsbord för 80 spänn. Riktigt kul med omväxling i Uppsalas lunchutbud och man kunde välja dyrare alternativ också.

Sen gjorde vi stan och hon köpte ett par riktigt snygga FMB's (Fuck Me Boots). Fast FMB's skall egentligen ha en stillettklack som är dödligt vass på men dessa hade höjden ist då dom slutar strax vid knät. Skitsnygga!

Jag får inte handla om jag inte slänger eller ger bort saker och eftersom jag har 3 eller 4 lådor med kläder i källaren...inga smålådor heller :P

Nu får jag väl ta och sluta eftersom det inte kommer något vettigt ur detta :P

herrå.../tråktwitter

1 kommentar:

karin sa...

Blondinskämtet va döööööroligt :D

 
Web Analytics