måndag 6 september 2010

Testing testing...hej pappa?

Läser du min blogg???

Asså jag vore sjukt överraskad om det var så men varje gång jag har skrivit något deppigt så ringer han som gubben i lådan och säger: (nu senast idag) "nemeeeeeen hejsaaaan min lilla shottbolläääää....er du en licklig mennichaa idaaag? Min lilla gomma!!!!"

Har han lärt sig att hitta bortom Svenska Spels eller ATG's hemsida SJÄLV?? Det var ett fantastiskt framsteg den dagen vi insåg att han kunde hitta in på ATG själv (ett stort steg för mänskligheten men ett ENORMT steg för medelålders exilirakier :P).

Okej man fick sätta igång datorn och göra en genväg på skrivbordet åt honom men sen kan han sitta o titta på resultaten själv :P (dom växer upp så fort *sniff*)

Det blev som att sätta ungar framför SPAAAAJDERMÄÄN på Youtube när man inte orkar använda fantasin och hitta på lekar :P
"-Häääär pappaaaaa, titta: HÄSTAR och små GEY-JOCKEYS!!!!"

Gode Gud...låt honom inte hitta hur man spelar med kreditkor...hej pappa....du svarade aldrig...*host* läser du här? :P

Näe...han KAN inte läsa här...eller...?

*testmode on* Pappa jag har träffat en kille från mörkaste Afrika och vi skall gifta oss.....hehehehe nu lär jag veta redan om några minuter om han läser här eller ej....jag kommer nog inte ens hinna stänga av testmode :P........*testmode.....off*

För alla andra så är jag singel och gillar svenska killar i första hand :P pappa kommer inte läsa förbi meningen jag skrev just innan han blir HULKEN (ååh vad jag ville göra en flintskallig hulken i Paint men jag vet inte hur man gör hahahaha) så jag kan ju skriva egentligen vad som helst härefter :P

Just ja...jag skulle hem o byta om till springkläder...dvs...stålbehå så min whiplash inte ballar ur helt :P

Om någon vill skicka ett roligt meddelande som jag blir glad av när jag joggat klart så får man ju naturligtvis göra det :D om man vill liksom *skrapar med ena foten i marken och tittar ner* :P

Hejdå :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Japp!
Jag läser din blogg, i smyg.
Man (ja jag är inte hona) vill ju inte skylta med att man läser bloggar, snokar i andras liv i brist på ett eget.

Men visst är det skönt att veta att man inte är ensam om att ha kaos som enda konstant i livet.

Nu fick du inget roligt meddelande, men i alla fall en kryptiskt kommentar på din blogg, så kan du ju fundera vem det är ifrån!

Pussipanna ;)

Anonym sa...

Hej min lilla sockertopp, ut i spåret och rensa huvudet..
A har käkat din paj sen i lördags natt när han kom hem, och han äääällssskar den, kan inte BT komma fler gånger?! frågan han, jo det är ju faktiskat bara till att bjuda in henne sa jag *Ler stort* det var väl en rolig kommentar om nått va?! Puss på whiplashen.. Bolel

 
Web Analytics