onsdag 29 september 2010

:(

Har just fått veta att en mycket kär släkting på mammas sida har drabbats av cancer och det har metastaserat.
Är så chockad så jag vet inte vad jag skall säga. Min älskade fina lilla kusin ringde mig idag och berättade det idag. Det är hennes pappa. Hennes starka, fina, manliga, ståtliga pappa som drabbats.

Han som alltid varit ultramannen. Jägare, vinfantast, matfantast, älskat att resa, spenderat all sin fria tid i natur och på fjäll, läkare, försörjare (tillsammans med min moster), make, pappa, hundägare och helt enkelt bara Rolf.

Fina älskade lilla underbara kusin, vi kommer alltid ha varandra. Jag finns för dig i allt, genom allt, natt som dag. Jag älskar dig!! Mormors goda kvalitéer finns i oss båda så när hon inte finns längre så kommer vi ha hennes esscens i varandra. Detsamma kommer dina bröder ha av din far. Och du med. Önskar jag kunde säga något lindrande..men inget jag säger kommer minska din smärta älskade, älskade vän.

Jag finns vid din sida <3 alltid!!

Stor (!) kusin <3

Inga kommentarer:

 
Web Analytics