tisdag 21 december 2010

Det keeenäckeeeer!!

Gjorde just Brazilian Blowout på Dalles hår. Maddafakka vad snyggt. Hon hade afro..jag skojar inte flickan hade afrokrull modell större...nu har hon en blank spikrak frippa och är sååå snygg. Älskar dig Dalle...som en syster fan du är nästan en bit av mig. Du hajjar min pappa, du hajjar min bror (om man nu kan det) och du hajjar MIG...sen hajjar du arabism/kurdism och sweidism...om du var kille skulle jag fan falla ner på knä ;)

Ikväll var askul med alla tjejerna och skrattet och gråten och allt blandat. Hur många ggr har inte vi fixat hår medan någon har asgarvat, den andra har gråtit som ett barn (jag sommaren då det tog slut mellan mig o J...minns du? Mitt under tiden du o Sandra fixade min hårfärg sådär fin...jag grät så jag skakade och ni kramade, pussade, tröstade, skämtade...allt så jag skulle sluta skaka så ni kunde lägga klart fakking slingorna hahaha). Det var så det var ikväll när du började gråtskratta :) min fina vän!!

Vi skulle äta kycklingtallrik till middag från Gyros-stället. Haha Dalle tog een extra stor portion med 10 (TIO !!!) såsburkar till och jag tog en vanlig med en sås. Jag åt 3 tuggor (ca 4 kycklingskivor á 0,5cm tjocka och 3x4cm stora samt kanske 10 pommes) sen orkade jag inte ett skit till på hela kvällen haha. Nathalie fickäta upp min mat medan jag åt ett och annat pommes. Men totala mängden föda var typ 1 dl HAHAHAHAHA...1 FAKKING DL AV EN KYCKLINGTALLRIK!!! :D

Nu är klockan halv ETT IGEN :( och jag är fortfarand ei salongen men det gör inget för min gulliga vän Helena kom förbi och vi satt och skvallrade lite om dating och annat kul. Hon lärde mig massor om Harry och hur jag kan diciplinera honom och helvete vad edt tog skruv. Han låg kvar i rummet utan att pipa när jag gick med henne till dörren nu. UNHEARD OF :O underbart! Nu skall den lilla pissloppan få veta vem chefen är i fortsättningen. Jag har varit slav under hans bruna honungsblick...NO MORE!! :P

Helena hade honom i ett punggrepp (bildligen...inte på riktigt) och han var sjukt missnöjd att någon stormade in på hans salong och pyste med munnen, pekade fingret mot golvet och bad honom hålla snattran. Men han lade sig iaf (dock med ett mycket kaxigt knorrande). Mohahaha.

Nu skall jag hem för jag är helt fakking fullbokad imorrn. Det kommer bli en Haiwan-dag (haiwan=djurisk/helvete/jobbig)...men sålänge jag har min älskade personal så kan himlen lika gärna ramla ner. i don't care.

Jag älskar er stenhårt: Mickis, Dalle och Nathalie. Det är en ära att jobba med er och salongen skulle inte vara något utan var och en av er. Det tog ett tag innan Dalle hittade hit men nu är hon här och ingen är gladare än vi. Nu har vi ett underbart tillskott av vår hudterapeut Kaisu också. Såfort hon tappar blygseln lite (när jag har fördärvat hennes sinnen mohahaha) så kommer hon passa som handen i handsken och kunderna är supernöjda redan (bokar om behandlingar direkt...bra tecken tjejen).

Nu kommer jag somna lycklig för jag är smällfylld med kärlek för alla vackra människor jag har i min bekantskapskrets. Alla mina vänner nämnda som onämnda (i detta inlägg eller andra). Jag älskar er! Tack för att ni bryr er, tack för att ni vill läsa om mitt knäppa liv...tack för att ni vill va en del av det och vara mina vänner! Jag tänker på er alla ofta! (inte bara på J..som det verkar :P)

Pussis (fan vad blödig man blir så här på nattkvisten :P)

2 kommentarer:

DALILA sa...

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE LOVEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE U TOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO ALOTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT (k)//DALILA

BitterTwitter sa...

*fniss* :P

 
Web Analytics