torsdag 23 december 2010

Ingen jul :/

Mamma är magsjuk så det blir inget familjefirande imorrn som vi planerade :(

Jag och fuckface skall till pappa på kvällen men..men..men jag vill ju fiiiija :P med mamma åsså :(

Vilken barnrumpa man är då, men det finns vissa saker som är lite heliga för mig (jul, nyår och valborg) :P

Första gången i mitt liv som jag har en "ensamjul"....som en riktig nucka :O

Fast man skall väl uppleva det med :P
Nu slipper jag dumpa av julmaten iaf (kolla jag HAR blivit mer positiv :P).

Happ...nu går jag och hyr film för jag kommer tydligen ha massa tid över jul helt plötsligt.

God Jul på er iaf !

Puss från mig

2 kommentarer:

sabina sa...

Det är klart vi saknar dig så jävla mycket och vi ska he en liten minijul på nyår.

vill du följa med mig och christoffer upp på slottet vid 12 slaget och titta på alla fyrverkerier? :)

PUUUUUUUUUSSSSSSSSSS! :-*

sabina sa...

Det är min "städfrisyr" hahahha! :)<3

 
Web Analytics