söndag 12 december 2010

Jävlar i min lilla låda...

:O vi har haft en familjemiddag utan att bråka!!
Inga blodutgjutelser, inga könsord, inte ens ett: jag svär på farmor, inga inre blödningar(som härromdagen i bilen när jag puckade på honom och han gav tillbaka mångfaldt medan jag vrålade: hallåååååååå jag har opererat mig och tagit blodförtunnande nääääääääääääääääääääj, maaaammaaaa...(skall inflika att han är 29 och jag är 31½ *host*)).

Vi lagade mat ihop, åt mat ihop (jag dumpade mat..inte ihop), dom åt efterrätt och jag låg inne på toaletten :P, vi kollade på film ihop :)

Det var en helkväll...som en normal familj :D FOKKIN AMÄÄÄZIN!

Nu skall jag....nneeeeeeeeeeeeeeej...jag har rivit ur sängkläderna :( jag hade tänkt segla i säng och törna nu ju :( nu måste jag kränga på nya lakan först :( det är skitjobbigt på en 180-säng med dubbeltäcke och lakan.
Happ...Nu är jag inte glad att jag har 12 kuddar kan jag säga :P

Hmm...vi hörs imorn misstänker jag.

Kram å sånt.

Ps: note to bitterTwitter (jag vet att jag kommer kolla hör imorrn :P) ställ av bilen :P

Inga kommentarer:

 
Web Analytics