onsdag 22 december 2010

Vilket jäkla...

..Oscarstacktal (får man skriva ihop 3 ord? Magnus?) jag skrev igår kväll då :P *skäms* men jag tycker om er och jag säger det nog inte tillräckligt.

Idag är jag så trött att jag känner mig bakfull. Ögonen är som pisshål i snön.

Det går bra för Anvil på listorna :P Satt och funderade på om det är fusk att ta sig upp på listan den här vägen :p men det är ju av kärlek och välvillighet som folk vill se dom komma högre så jag tror att jag bestämmer att det är helt jävla rätt om dom kommer högt på listorna. Hoppas ta mig 17 det blir en epidemi på alla listorna i Europa :D jag vidhåller vad jag skrev förra veckan: GO ANVIL!! HELL YEAH!

Nu är salongen i full gång och vi har asmånga bokningar idag. KUL!

Måste lumma iväg och köpa en cola light om jag skall orka den här dagen...red bull kanske...om det inte vore så äckligt. Jag fördrack mig under skötersketentorna. Jag och Fiona och varsitt 6-pack med Red Bull och popcorn...fyfan vad speedade vi var.

Vi kunde spotta ur oss hela anatomin från fontanellfissurerna till falangerna och hela njurarnas funktioner samt hjärtats funktioner och fysiologin kring båda i kroppen på 2 hundradels sekunder...men jag tror inte vi var rikgtigt vid våra sinnens fulla bruk :P hade någon frågat vad vi hette hade vi haft grova svårigheter att svara på det :P

Just ja...Red Bull...mot lillkurdens butik...brb

Åh fy satan vad...äckelgott :P

Jag fick rädda Mona från en knarkarsnubbe som blev betuttad i henne. Han ville låna toaletten och skjuta upp lite..så hon var ganska glad att jag trillade in när gjorde. Jag stog i kassan och blängde som en engelsk bulldog tills han kände sig överflödig och gick :P Han var hög som en skyskrapa. Det är konstigt man kan se i ansiktet vilken sorts knark folk tar. Dom får liksom ett svullet utseende och blicken är helt urvattnad, hyn är gråblek och...usch...såg så mycket droger på Irland. Det är ett riktigt djävulsträsk att befinna sig i. Dom är liksom döda innan dom har dött. Okontaktbara!

Min älskade vän D i Dublin tog sig ur det. Jag är så sjukt stolt över henne. Hon var så långt gången att hon sköt upp på väg till BB när hon skulle föda sitt andra barn. Nu firar hon snart 12 år ren. I love u Debbie!!

Nåväl...nu skall jag jobba. Nathalie avlutar just kalusfen på min kund som jag nu skall lasra. Helhetskoncept mannen ;)

Puss i vecket

Inga kommentarer:

 
Web Analytics