torsdag 9 december 2010

Salongsberusad :P

Vi hade lite fixarkväll på salongen igår kväll.

Mickis gjorde en Brazilian Blowout på mig och Nathalie en på Dompi och sen jag på Mickis lugg och samtidigt drack vi Marinella. Ojojoj...

Jag blev apradar.
Alltså...låg på golvet och skrattade eller satt i stolen och hängde med huvudet alternativt dunkade fönen och skrapade av huden med borsten på Mickis ansatser när jag skulle föna henne (av någon outgrundlig anledning ville hon att jag skulle tvätta och föna hennes hår fast jag knappt visste vad jag hette).

Ouff... jag kan inte koncentrera mig för min papp apratar i telefonen just nu och det går genom märg och ben (varför måste mellanösternmänniskor skrika i telefon???)....skriver sen

herrå

1 kommentar:

Anonym sa...

Ha haa, det skulle jag vilja ha sett!!
Kram Bolel

 
Web Analytics