onsdag 29 december 2010

Vet du vaaaaaaaa?

Nu skall jag hem och kolla på film...det skall bli skönt!

En till sak :( det blir inget Örebro på nyår för jag kan inte stjälpa över hunden på någon och dom har ingenstans att förvara sin kanin för det är så många som kommer (och Harry kommer skrämma skiten ur den).
Funderar på att lura familjen att jag åker dit ändå och sitta hemma själv :P men det är ju tråkigt! Så det blir nyår med familjen dårå...det finns värre :P

Han är ju skotträdd så det är rent ut sagt taskigt att låta honom vara borta utan MAMMA (mig...jag...?) när det smäller som värst.

Nä men om man skulle ta och gå hem då.

Fötterna är iskalla och magen är tom.

Jag åt en munk idag :O det GICK!!!!! Nej oroa er inte jag kan inte tillgodogöra mig fettet eller sockret som man gör om man är normal...dom har gjort så att jag bara tar upp en del...och resten åker ut :D bra va?

Mamma har inte fattat hur det här funkar ännu och skriker varje gång jag äter ngt som förut varit "fel". Det börjar bli tröttsamt att förklara för henne.

Okejrå...hemmåt

Puss på...hjärtat

Inga kommentarer:

 
Web Analytics