lördag 25 december 2010

Sitter...

..och tittar på dokumentär som handlar om Bruce Springsteen. The boss! Vore guld att se honom live en dag! Stå nära scenen så man känner basen i hela aortan...en sommarkväll när solen håller på att gå ner. Luften är ljum och man står med den man älskar och är förväntansfull som en unge på julafton.

Jag har varit på en handfull sånna konserter (utan någon att älska dock)...när man glömmer tid och rum...man går rakt in i musiken och bara står och svajar i takt, ett med resten av publiken och ler så man har träningsvärk i kinderna dagen efter.

Sitter och chattar med en ny bekantskap som tydligen känner igen mig från sporthoj.
Han verkar faschinerad av mig av någon anledning.
Han undrar vad jag söker hos en kille. Han verkar tro att jag har höga krav.

Tror folk det för att man vågar skämta och är rapp i käften?

Det är ju bara en täckmantel. Man kan gömma sig bakom humor och en stor trut ganska bra.

Vi har tydligen gemensamma vänner på FB så han har sett mig och tycker att jag är vänta vad sade han: att jag verkar ärlig och vågad.
Han undrar varför jag inte är ute och letar efter någon eller har krav eller något sånt...
Jag är nog skrajjare än dom flesta innerst inne. För att bli ratad eller bortvald etc. Har man inga krav så blir man inte sviken. Jag vill inte behöva ha krav på folk. Äsch nu gick jag in på djupt vatten...orkar inte trassla i det nu.

Jobbigt på något vis när någon kan läsa en så tydligt utan att känna en så bra :P
men intressant ändå! Jag är väl patetiskt tydlig att läsa av :P

Mother of Jeebus...min hund har fisit...jag avlider.

Skulle gått på hårdrocksklubb ikväll men var inte på humör sen. Hade köpt biljett och allt. Dumt!
Gick på hundprommis och träffade min kompis Stina som ville hänga med om jag skulle gå men då var det ganska sent redan. Synd att jag inte fråfgade Stina tidigare..hade tänkt gå själv först.

Godnatt

Inga kommentarer:

 
Web Analytics