tisdag 7 december 2010

Julkort..

Jag är inte på julhumör. Jag har inte satt upp granen i salongen. Jag har inte julpyntat hemma och inte bakat (men har kakdegar i kylen).

Jag har inte köpt en enda julklapp. Kan inte julen bara försvinna? Jag har aldrig kännt så förr men jag orkar inte bry mig i år :(

Vill ju ha en gran och mysigt med förberedelser men det är fan inte kul när det bara är jag.
Pappa har deklarerat att han skall åka till Tjiina dagen efter julafton så det blir väl inte mycket firande då.

Så det blir 3 veckor av 24/7 arbete när han är borta med båda salongerna. Men det är ju inte som om jag har annat att göra. Jag tänker lägag ner pannkakan...dejtsidan. Jag får en massa flirtar och dateförslag...men jag pallar inte hålla på.

Jag orkar inte!

Nu kom min kund..bara 30 minuter åt helvete...gotta go!

Hejdå

Inga kommentarer:

 
Web Analytics