måndag 13 december 2010

Mmm protein facial

Kunde ju varit trevligt..om den inte hade smakat bananchoklad och hade en vidrig bismak av PROTEINTILLSATS ( när jag hade glömt stänga shakernpipen när jag skulle skaka ihop mjölk och pulver till proteindrinken.)

Jag klarar inte proteintillskott. Det är så jävla äckligt att jag dör. Nu tvingade jag i mig ca 2 dl och spyan sitter vid halsmandlarna nu :S det går inte!!! Har inte haft samma illamående panik sen jag var typ 5 och mamma skulle få mig att äta ängamat. Då spydde jag som en gris, och hade jag inte opererat bort den funktionen nu, så skulle nog jag sprutlackerat mitt kontor nu.

Okej nu skall jag sluta klaga.

Den här veckan skall jag börja träna. Det skall bli jättekul :D måste bara klura på om jag skall göra det på morgonen eller kvällen. Hoppas jag blir piggare då för nu när det är så mörkt vill jag bara sova :P och det kan man ju'nte.

Jag skall även försöka tvätta hojen som stått utan täcke sen i somras (i varmgarage iof men det är så dammigt där). Kanske bilen får sig en puss med svampen också. Måste smörja inredningen med läderfett så den blir fin och fräsch...hoppas det går :S Harry skuttade runt ganska friskt och var lerig o blöt i höstas :S

Vad mer då? Middagen hos bror igår kväll var kul...speciellt när vi satt o kollade på film med mormor och mamma och lillebror föreslår enpaus för att sträcka på benen och mamma säger come on move your asses. Då hör man ett muttrande från mormors hörn, sådär lite stingsligt..."det är faan inget fel på mitt äääääääääääss" och klämde på sin rumpa. Jag dog av skratt haha. Hon är så jävla cool!
Men hon ser ut som en liten räka nu..mer än nånsin för hon har gått ner ännu mer i vikt. Om jag inte visste bättre skulle jag tro att hon spottade ut maten i blomkrukorna och sprang på stället inne i sin kammare för att gå ner ännu mer. Hon påstår att hon blivit tjock och knappt kan stänga sina stl 38 jeans. Vi snackar om tanten som hade gumminsnoddar i knappen på stl 48 förut och då menar jag inte H&M
48:or utan Bredenbergs 48:or.
Hon tynar bort snart lilal skrutten.

Fast det var jävligt kul när vi satt till bords och mamma langade upp en köttbit på hennes tallrik så kastade hon sig över den och tog en bit och nästan skrek: GUUUD SÅ GÖTT GE MIG EN TILL !!!! Man brukar få tvinga henne att ta och sen ger hon det till Harry i smyg. Nu tog hon om 3 ggr! Fett kul!!

Jag vill blogga om annat än min familj..jag börjar gå mig själv på nerverna nu :P

Lets talk about sex..baby...let's talk about you and me...jävligt bra låt det ;)

Kan inte ni skriva vilka ni är. Jag kan se vilka städer folk kollar ifrån men inte vilka ni är...vore jättekul att veta :) skriv någotråååå :D

Puss på pekfingret

1 kommentar:

Anonym sa...

Helloooo Darling, jag är jag, och jag tror inte jag behöver någon ytterliggare presentation, mer än att jag ääälskar att läsa din blogg. Puss på proteinet ;) Bolel

 
Web Analytics