lördag 18 december 2010

SLUTA JIDDRA...

om fakking priser!!!

Blattar...måste tro att jag är född igår. Inte bara araber och kurder utan ryssar och alla andra jävla nationaliteter söder om Tyskland också.

Varför kan ingen hajja att ett pris är ett pris? Det är ingen jävla torsdagsmarknad med Cotton Eye Joe från bergen som kommer med häst och vagn. Det är en fet hyra på över 50 papp per månad och anställda och inköp och fan och hans moster. Man har inte priser som är orimliga om man inte har sin salong på typ Biblioteksgatan i Stockholm. Man har konkurrensmässiga priser och tar precis vad man behöver för att gå runt. Det handlar inte om att utnyttja allmänheten på något sätt. TILLSKILLNAD FRÅN BIDRAGSUTSUGARE...men det kan vi ju ta en annan gång.

Dom flesta har bott här i 10-talet år och jiddrar fortfarande som om det var en andrahandskamel dom skall köpa på en marknad av någon inavlad babian.

Jag vill bara veta en sak. Går dom in på ICA och jiddrar om priset på mjölk också? Kommer dom någon vart??
För att jag har mörkt hår tycker folk att det är okej att komma in och försöka reducera mig och min personal till nån slags bondenivå.

SKÄRP er för faan...så gnälls det att blattar inte får respekt i samhället etc. Shit jag undrar varför?? Respektera folk omkring dig som man gör i landet man kommit till så kanske du får respekt tillbaka.

Alibaba och Alimama kanske skall sluta lära sina ungar att man skall försöka utnyttja systemet hela tiden. Om jag var invandrare i ett land där man tyckte att ett visst beteende var olämpligt så skulle jag faan inte fortsätta beté mig så. Jag skulle inte fortsätta att förolämpa folk. Jag tvivar på att det skulle accepteras.

Äh skitsamma. Störigt är det iaf.

Ordet blatte är...inte alla invandrare...det är ett fenomen...folk som inte vill vara integrerade eller respektfulla. Tar man åt sig av min text...så kanske man innerst inne är en sån...

Pfft
 
Web Analytics