fredag 24 december 2010

Skitbra Jul :D

Asså det här med att inte behöva hypa med familjen på julafton är helt klart underskattat :D

I'm lovin it!! :D

Det är skitskönt att inte stressa upp och duscha, sminka, fixa, laga mat innan man ens VILL HA mat.

Morsan är sjuk (men njuter av att vila så det är inte synd om henne, hon har slutat kräkas :)) och pappa har gäster och mormor har sin kisse. Jag sitter och kollar på knäppa amerikaner på tv som ballar ur med juldekorationer.

Inte en julmatsbit så långt ögat kan nå :D missförstå mig inte...jag älskar julmat..men i begränsade mängder. Jag fattar inte hur folk pallar 4-5 julbord, lilla julafton, jullunch, julafton...blää.

Jag skall njuta ikväll...av min lilla 2-deciliters portion :D längtar efter god julskinka och janssons stiftelse (som pappa tror att det heter..GULLE!!), köttbullar och prinskorv...och lite annat. Jag tror jag får ta julmiddagen i stadier..lite varannan timme. Annars kommer det nog gå söderut :P

Jag vill ba säga iallafall att jag och Harry har en skitschysst julafton i mjukiskläder, ingen julgran eller julmat. SKITSKÖNT :D (kanske inte något man gör varje år...men i år känns det helt rätt!!)

Nu är det Ullared på TV...där drar jag fan gränsen...måste byta...:S folk står i KÖ med sina kundvagnar :O WTF?!? Ååh nu var det en snubbe med Örebro-dialekt..okejdå..jag kanske lyssnar lite till :P

Glad Påsk på er alla.

Puss och kram

Inga kommentarer:

 
Web Analytics