söndag 26 december 2010

Fan...

..jag har förlorat 143 minuter som jag kunde ägnat åt att pilla mig i naveln :P

Så mycket njöt jag av Inception (skall förtydliga att jag inte tycker naveln är särskilt intressant heller men definitivt lättare än inception). Jag förstår inception...men jag förstår inte varför jag skall förstå inception...varför det ens är intressant. RÖVSÅS är intressantare än den storyn. Anledningen till att jag stör mig så mycket på det är att alla tjatar så förbannat om det! Dess storhet.

Leonardo gjorde en bättre roll i "Whats Eating Gilbert Grape" där han spelade efterbliven så bra att jag blev förvånad (för han var så lik min bror :P).

Nog om den skiten nu.

Det har varit en typisk dag med familjen. Bror driver mig till kanten av vansinne med sitt konstanta pladder och moralpredikande så att jag tillslut får raptus och vrålar varpå både han och mamma vänder sig helt oförstående med sina kyrkokörsminer och tycker i en fördömmande mun att jag är obalanserad och önödigt aggressiv.

Hah! Mamma lever kanske i en inceptionvärld där hon suddat ut hela fuckface tonårs period? Aka helvetet på jorden-eran. Jag tror det var behagligare med brinnande gaser och Tyranusaurus Rex flåsandes i våra håriga små nackar än den stressen jag upplevde när jag bodde hemma med fuckface. Fucked For Life I am!
Terrorn fortsatte ändå fast jag bodde på Irland när jag tänker efter...men jag vill inte tänka efter.
Han kanske borde tänka efter dock!

Nu skall jag försöka sova...försöka är det operativa ordet. Blir insomningstabletter i kväll kan jag lova. Saknar att kunan slumra in och vakna utsövd :( kanske kommer när jag är helt trygg...när fan det nu blir.
Brukade känna mig trygg i Örebro...lämnade Muppsala bakom mig i backspegeln och bara åkte...mot glädjen.

Jaja..nämen sova då?

Puss på hjälmen

Inga kommentarer:

 
Web Analytics