fredag 17 december 2010

Hur säger man mongon politiskt korrekt?

Jag är iaf trött på alla mongon som alltid skall hälsa på min hund i tid och otid. När jag går ut med hunden är jag oftast inte på lekhumör..han skall skita så jag kan komma hem och vila och äta middag eller så är jag stressad till jobbet och har ca 15 minuter på mig att få honom att skita.

I mitt hus finns ett särboende..eller gruppboende eller vad fan det heter. Ett av..dom...gruppisarna har en tjej som antagligen bor på ett annat boende. Hon ser ut som Gollums syster och har alltid asfärgstarka kläder från 80-talet vilket är lite ovanligt på små långhåriga tomtar i 60-års åldern.

Hon avgudar min hund men vi har liksom inget att säga varandra, hon är en sån som bara pratar med hunden och liksom behåller hans uppmärksamhet så han går baklänges ca 500 meter och stretar. IRRI!!

Sen har nån annan boende en tant som ser ut som häxan i OZ som levererar mat eller nåt sent på kvällarna. Hon är jättespeciell. Igår kväll var jag på prommis och var DÖDSTRÖTT. Jag pratade i telefon på vägen hem. Håller man upp handen till örat och pratar med handen så betyder det TELEFON!!!
Men kärringen gick bakom mig och svarade på allt jag pratade i telefon om. Hon trodde jag pratade med henne. Hela vägen upp genom korridoren och sen i hissen så höll hon på så tills jag fick vända mig och förklara att jag pratade i telefon och då fortsatte hon ÄNDÅ! BAH!

Idag mår jag illa...jag har hjärtklappning och känner mig som 80 bast igen.
Dietisten ringde och jag fick stränga order om att jag måste äta mer mat regelbundet.

MEN JAG VILL JUNTE!!!

Så jag har pressat i mig 2 proteinshakes på eftermiddagen...vidrigt!! Men jag blev piggare iaf :)

Skulle va lite snäll mot en kund och bjuda på en chokladkaka som låg i kassan (jag hade köpt en Geischa till tjejerna som pepp). Den var ganska ny..saknades kanske 3 bitar. Kunden skiner upp som en sol, frågar om jag är säker och tar hela kakan och lägger i väskan.

Jahapp...fast jag hade ju tänkt att hon kanske skulle ta en rad eller några bitar och GE TILLBAKA den sen :P Vad snopen jag måste ha sett ut. Aja..

Hämtade nya prislistorna från tryckeriet idag. Skitfina :) så nu har alla sina prislistor. Nu är det bara hemsidan kvar.

Vill sova..är trött och mår illa :P

Vill ha något kul att göra på helgerna. Pussas typ.

Äh..herrå :P kram

2 kommentarer:

Barbabitch sa...

Du får pussas med mig!!!!! <3

BitterTwitter sa...

Gullegull :)

 
Web Analytics