torsdag 30 december 2010

Vad är det här?

Jag känner av din närvaro som om du var här. Det pirrar i kroppen och jag kan inte sova.

Kan det vara för din bror ringde o krävde att jag skulle komma på nyår och jag blev påmind om hur du låter? Älskade örebrodialekt hehe! Jag är nog ensam ickenärking om att gilla den :-P

Det känns som ngn knäpp hjärttelepati.

Jag kan inte sova men jag är skittrött..så trött att medan jag pratade med emma i tele tog fel tabletter o tog morgondosen för imorn, nu.

Jag kan ju inte kräkas längre så ett snabbt samtal till morsan konfirmerade att det var klantigt men inte dödligt :-P Sen operationen är det en hel del medikament man ska peta i sig..dock helst inte i dubbel dos.
Dumb ass!

Som sagt ringde Tommy o sa att jag faanimig visst skulle komma på nyår (fast jag upprepade att jag inte ville vara till besvär med hunden).

Du skulle sagt: jaja han hade väl tagit sig nåra öl :-P(som du alltid säger när ngn i din familj ringer mig ;-) ) men klockan var över 22 o han var vaken o pratade ordentligt hehe.

Äh vad knäpp jag e.

Jag kan inte sova iaf...
Kanske glo på dumburken tills John Blund hittar mig...Harry hittade han för länge sen.
Jag vill sova :-( en hel natt. Nu...igår.
Så trött...

1 kommentar:

Anonym sa...

Du, vännen, det är inte bra att inte kunna sova... hade du inte insomningstabletter?? Om inte se till att få dem, och/eller hjälp med sussandet... Puss på kinden! Bolel

 
Web Analytics