lördag 25 december 2010

Happy xmas

Till alla irländare idag :)

Idag har jag en sån här "vill inte äta men har huvudvärk av mat o vätskebrist-dag". Blä.

Jag vill äta Harry iof för han är nybadad, mjuk som silke och luktar himmelskt. Han är inte helt road över att jag klänger på honom som det kärlekskranka fruntimmer jag är. Fast ett par små stunder har vi haft då han somnat på mattes axel (då är jag i himlen)...nu smög den lilla jäveln fram och smaskade på min lunch medan jag satt och skrev om hur gullig han är *morr*

Jag har nog inget särskilt kul att skriva eller rapportera om så jag skall inte bli långrandig idag :P

Mormor skulle ta en, vad hon trodde var, marsipan och chokladmojäng hemma hos pappa igår. Det var dock rostade kastanjer :P det var roligt (jag vet jag är hemsk) lilla tanten <3 hon såg så rolig ut när hon kände att konsistensen inte var vad hon hade förväntat sig men ändå ville vara artig :P

God Jul...

Inga kommentarer:

 
Web Analytics