lördag 11 december 2010

Gah

Vad är det här? jag är i koma. Har somnat 2 ggr under dage och gjort: ingenting! Men det kan ju va bra det med. Vad som inte är bra är att jag inte fått i mig något protein alls...pallar inte laga ngt.

Jag känner mig som en 100-åring direkt när jag inte får tillräckligt med näring och när jag är ledig eller inte mår bra som idag så är det fan inte lätt att äta tillräckligt. Haha trodde ni någonsin att jag skulle gnälla över att inte äta tillräckligt? Kan ju vara vätskebrist också. Okej jag skall pimpla lite vatten och se om det blir bättre. Annars tänker jag sova snart och förhoppningsvis vakna piggare i morrn och göra allt jag ville idag, då.

Hmm..kanske blanda gainomax o vatten..blä...(men bara gainomax gör BitterTwitter till en dumpig kärring..för energitätt).

Jag vill vara allert och pigg!!! NU!!!!!!

:(

Inga kommentarer:

 
Web Analytics